• goli

Orientaliskt bröllop

Hej!

Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

• Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • goli

Så här är det, Marmar. Vi har skrivit kontrakt med Danny och betalat handpenning. Om du ska träffa Danny ikväll så ber jag dig ta denna diskussionen med honom, tror det blir bäst så. Jag tycker det är hemskt tråkigt att detta har hänt och jag hoppas innerligt att det löser sig för er!

• marmar

Vi har också skrivit kontrakt och betalat handpenning till Danny! 
    Jag kommer definitvt reda ut det här med Danny ikväll, och hoppas att det löser sig för dig också!

• kitkät

Om ni båda har skrivit kontrakt och betalat handpenning, så har ni båda problem! Någon av er måste ju flytta på sin bröllopsfest i så fall! 

• Pagnie

jag hoppas verkligen goli slipper detta ytterligare en gång. dom har ju redan gjort allt och fixat allt. dom har ju provsmakat menyn, träffat alla människor som ska träffas i samband med allt. allt är ju bokat och klart liksom. blir verkligen arg om han klantat sig. Ja kitkät jag har pratat med goli så jag vet.

• kitkät

Pagnie,
    Ja, alltså jag menade att du säkert också minns när goli fick veta att Danny klantat sig en gång tidigare, eftersom du varit med på tråden sedan start, medan dom andra kanske inte vet vad jag pratar om! 
    Det var det jag menade med "Pagnie, du vet vad jag pratar om". Inte om det som inträffat nu. 

Jag hoppas det löser sig.  

• kitkät

Haha, vad trodde du att jag menade egentligen? 

Hur går det för dig med allt föresten, har du bestämt dig för slöja ännu eller är du fortfarande velig?  

• kitkät

flickor!

jag fick precis mejl från white birds. min brudklänning anländer till butiken på fredag!  

jag ska till sthlm nästa helg, så då får jag vänta tills dess innan jag kan åka och prova den! 

• goli

flickor, vad söta ni är allihopa och förlåt mig för att jag har varit så svår att få tag på! Vi har så mycket att fixa här innan examen, måste springa runt till olika avdelningar och fixa en massa signaturer och samtidigt har vi kurser som vi ska avsluta... så dagarna bara flyger förbi! Men tack till er och för allt det ni har skrivit här! Uppskattar det verkligen!

Kitkät, vad roligt att klänningen äntligen har kommit! Yeay! Och detta fick mig att inse att jag glömde göra det jag lovade att göra... ta kort på min klänning! Hur glömsk får man vara? Förlåt! Men Kitkät, vad pirrigt det måste kännas! Din drömklänning är här (nästan)!

• Pagnie
    kitkät skrev 2013-05-08 18:14:30 följande:
    Haha, vad trodde du att jag menade egentligen? 

Hur går det för dig med allt föresten, har du bestämt dig för slöja ännu eller är du fortfarande velig?  
    vad roligt att klänningen äntligen är här kitkät. det är ju så roligt så jag vet vad du måste längta nu.

Jo det går bra. träffade frisören idag och hon var superduktig. helt underbar tjej. sminket blev fint bara hon la på grunden liksom. bara foundation och jag är sååå nöjd. håret kommer bli kanon det med men det behövs lite mer hår känner jag. och det sätter vi i 1 juli. Kommer bli jättebra. vi valde 4 olika färger på håret så det blir lite ljusare också. kommer bli grymt.
Svar på tråden Orientaliskt bröllop