Lavelii skrev 2013-05-01 23:47:42 följande:
Pagnie,
Nej, jag tycker verkligen inte du är "helt idiot"!
Jag hade förmodligen reagerat exakt likadant! Jag tycker inte heller att helgen innan bröllopet är en lämplig tid, och speciellt inte när du inte heller får reda på vart de ska osv. Sen måste han ju respektera att du säger att ni har en massa annat inbokat ju! Det måste väl han förstå...det är massa att stå i?! Han är väl kanske inte gift och har inte gått igenom förbredelsefaserna eller?
Man behöver ju inte veta allt men jag kommer vilja veta om de hade tänkt stanna i Sverige iaf eller utlandet. Det tycker iaf inte jag är för mkt begärt!
Men varför tror du att han körde över dig så? Alltså hur har er relation varit hittills? Förvisso tycker jag ju att han så klart också måste kunna välja en helg som matchar övriga gänget. Jag vet inte hur länge svensexa diskussionerna varit uppe men då kanske man borde börjat planera den tidigare också så att inte ni hunnit boka upp er under helgerna?
Tror dock att det känns tungt nu men imorgon så kommer det kännas bättre och ni kommer "hitta tillbaka" till varandra för kärlek till er gemensamma nämnare... din m2b. Så jag förstår att du känner obehag just nu av att han ska stå vid er sida (det hade jag definitivt också gjort), men jag tror det kommer ordna sig om ni pratar med varandra. Han kanske hade en dålig dag!
Förlåt om det är en massa svammel. Är så sjukt trött och vill bara sova men så läste jag ditt förtvivlade inlägg och kände att jag ville svara först! Nu ska jag dock blunda och försöka komma ihåg på jobbet imorgon att det är TORSDAG och inte måndag haha
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
nej han är singel och fattar inget. han tycker jag kan få andra att hjälpa oss. som att andra människor inte har sina egna liv liksom. jo vi hade väl en okej relation innan. han hjälpte med mycket och så men nu är det ju tydligen helt stopp med det. hur som är han ju inte riktigt klok.
Han började prata med mig nu denna veckan om det för att JAG skrev till honom och berättade vilka helger som är uppbokade.
han verkade ha många dåliga dagar då.