Pagnie, ska bli spännande att få se din sminkning! Jag har också väldigt ljus hy men mörkt hår så gränsen mellan att vara översminkad och att vara sminkad så att det syns är hårfin... sen är det ju oxå olika beroende på dagsljuset och kvällsljus mm. Men make up-artisterna har ju erfarenhet så vu får nog lita på dem.
Kitkät, antar att jag är så lugn eftersom jag redan har upplevt detta en gång innan. Och då var jag allt annat än lugn. Chockad, ledsen, förbannad, förtvivlad... ja, hade lite sömnlöshet där innan det ordnade sig. Den här gången blev jag riktigt arg först eftersom jag trodde att det var ett tredje brudpar det handlade om. Men sedan ringde jag upp Danny direkt och han försäkrade mig om att det är vårt datum och vårt bröllop ska hållas den 3e augusti. Är hemskt ledsen för Marmars skull och jag hoppas att det löser sig för dem, vet hur hon måste känna sig. Sen kan jag tyvärr inte göra så mycket för att hjälpa henne. Vi har skickat ut alla inbjudningskort, vart på provsmakning av maten, bestämt menyn, bokat tid hos floristen och för provsmakning av tårtor och även bokat in DJ. Så ingen återvändo för vår del. Vad som har hänt och hur det blev dubbelbokat vet jag faktiskt inte och helt ärligt har jag ingen energi till att tänka på det. Danny lovade att allt är klart för vår del och jag litar på honom. Har så mycket annat också just nu, så mycket att fixa med för examen, diplom, nya jobbet, bostaden, köpa möbler mm. Plus att allting blir dubbelt så krångligt när man bor utomlands och ska försöka fixa allt härifrån. Men men... ska inte klaga! Är tacksam för allt det roliga vi har framför oss!
Förstår att du är extra glad över din klänning, speciellt med tanke på hur jobbigt det blev med din första klänning osv. Men nu är ju det också löst och snart har du din drömklänning hos dig!!!!