kitkät skrev 2013-05-15 22:15:51 följande:
Pagnie,
Vilka ska vara ert värdpar?
Hm, ska klura ut hur vi ska göra med såpbubblorna. Jag tänker att vissa gäster kommer kanske tidigare än andra och då blir det krångligt om den som delar ut såpbubblorna ska gå runt och dela till dom som redan hunnit komma in och sätta sig.
Eller så kanske man kan ställa två korgar på något bord precis vid utgången, så kan gästerna ta såpbubblor själva innan dom går ut? Men tänk om ingen vågar ta, eller om dom missar korgarna? Haha. Vilka dilemman jag har, visst? :)
Nu gick en sån där känslan genom min kropp igen... VI SKA GIFTA OSS SNART!
Har ni fått tillbaka hindersprövningen? Om några dagar så kan vi också skicka in den! Då kommer det verkligen kännas verkligt att vi ska gifta oss. Vi satt och pratade om det nyss, att när hindersprövningen ska skickas in, då är det på riktigt!
Föresten Pagnie, har du beställt den där paraplyn som du pratade om från ebay? Jag funderar på att beställa en också. Jag såg en jättefin spetsparaply på ebay igår! Mycket billigare än att köpa från Sverige. Den kostar typ 120 kr + frakt 30 kr.
Har du köpt underkläder ännu?
svärföräldrarna är värdpar. dom kommer vara i kyrkan lång innan alla andra så det är nog inget problem.
Ja hindersprövningen skickade vi in i slutet av mars/början av april där tror jag. tog några dagar och sen var den tillbaka så den ligger här i tryggt förvar. kommer bli jättebra.
nope har inte gjort det. alla jag har hittat har varit så små. vill ha något som är ca 85 cm men hittar inget sånt. vill ju att det täcka lite så att säga. det ska ju ha en funktion och inte bara vara snyggt. så än så länge har jag inte gjort det.
underkläder har jag inte köpt. bara bh att ha under klänningen men inte så mycket mer. måste hitta något sexigt. Men R säger ju fortfarande att det inte spelar någon roll för dom ska ju av ändå. haha