kitkät skrev 2013-05-15 14:06:36 följande:
Pagnie,
Ert bröllop är ju jättenära, snart har ni nått mållinjen med allt detta planerande! Tänk vad tiden går fort! Det känns som det var igår då vi lärde känna varandra här på BT och det var ju typ i augusti eller september.
Jag känner likadant, trots att vi har över 4 månader kvar, att tiden går väldigt fort och vi har massor med (små)saker att ordna. Men det förstår inte min fästman "Vadå, vi har ju fixat allt nu". Haha. Typiskt killar!
Angående såpbubblor, hur tänker ni göra med dom? Det har jag funderat mycket på. Ska ni låta någon dela ut såpbubblorna när gästerna kommer in/går ut ur kyrkan eller ska ni låta korgarna stå någonstans och så får gästerna ta såpbubblor själva innan dom går ut? Tänk om dom missar korgen, tänker jag? Eller inte förstår vad det är? Speciellt för dom syrianska gästerna är det ju främmande med såpbubblor på bröllop!
Vad är det du är kluven om angående solist? Det hade väl ordnat sig med det, vad jag minns?
Och jag tycker inte du är elak som inte vill ha en sjumånaders bebis på din möhippa! Det hade jag inte heller velat ha faktiskt.
ja det är jättenära nu känner jag. helt galet. usch vad nervös man börjar bli. trodde verkligen inte att jag skulle bli så nervös men nu sitter man här ändå.
ja visst känns det som igår men vi har stått ut med varandra i snart ett år. haha. och tråden är fortfarande aktiv. bra jobbat känner jag.
Ja killar fattar faktiskt inte det där. men jag är på mig och piskar igång honom, måste nu beställa allt det sista från ebay känner jag för det tar ju lite tid att få saker och ting levererat.
nej vi ska ha folk som delar ut dom när gästerna kommer in tror jag. får bli vårt värdpar tänkte jag.
nej men det känns så krångligt med solist bara. måste försöka medla med att hitta någon som kompar och att dom då ska träffas och träna osv osv. känns bara jättejobbigt. så nu blir det nog ingen solist alls tror jag. känns nästan bättre så.
nej men verkligen inte. känner bara att är det ett barn där så tas allt fokus från det de faktiskt ska handla om.....MIG. visst jag är ego men detta är mitt bröllop med allt som hör till.