hej igen allihopa! åh vad kul när vi e så många helt plötsligt! trodde det skulle vara bara jag, Kitkät o Pagnie här men startade den här tråden för att samla alla orientaliska brudar här ju! So spread the word, hahaha! Men jag måste säga att jag e väldigt stolt över hur många inlägg vi tre har lyckats producera!
Nu har jag lite att ta igen känns det som! Först o främst: YAY! Kitkät har kommit över to the dark side, hahaha! Kanske ska ta o bomba lite med en massa gulliga bebisbilder??? Tycker du ska utveckla din barnlängtan lite, Kitkät o berätta hur det började... spännande att höra!
Pagnie, vad roligt att ni trivs i lägenheten! Jag själv längtar ngt så otroligt tills vi ska skaffa eget. Nu e det bara 169 dagar kvar tills vi tar examen o kommer härifrån. Skönt!
Mandis, kul att du e tillbaka! Började undra om du övergett oss, hahaha! Men välkomna tillbaka till Sverige o hoppas ni haft en skön semester. O grattis till 6 månader som gifta! Ja, har funderat lite på Sthlm men har hört att så många blir utnyttjade som vikarier o får vänta länge på AT o det känns inte så bra eftersom vi e redo att börja AT så fort som möjligt, gärna till hösten! Men om vi ångrar oss ang Sthlm vet jag vem jag ska fråga. Så tack! O förresten så väntar vi på fler historier från ditt bröllop!
MA1, välkommen tillbaka! Hur går det med allt annat då? Har du fixat klänning t ex? Ska du ha tärnor? Hur är programmet under dagen? O när är det ni ska gifta er? Får förlåta, det har du säkert berättat innan... Och du har så rätt så, I ÅR SKA VI ALLA GIFTA OSS! Längtar!