Kitkät,
wow wow wow wow säger jag bara! Du var en riktigt ståtlig brud måste jag säga, det bara strålade om dig. Jag älskar din klänning och ja, din Oskar är lika ståtlig han. GRATTIS!!! GRATTIS!! Vad glad jag blir att allt gick precis som planerat, du har rätt, det är nog inte ofta det händer. Har du några smarta tips att ge oss såhär i efterhand? Saker man kanske inte tänker på??
Jag var hos sara på WB idag, jag dividerade med mig själv om jag skulle ta upp det med henne, hur fin du var, hahaha, men jag ville avstå från att framstå som en stalker. Kanske nästa vecka, men vad ska jag säga liksom? "du vet Kitkät...?"
Lavelli, Vad kul att allt går bra för dig...Jag har varit nedgrävd i lägenhetsfix senaste 6-8 veckorna att jag håller på att bli galen, hursomhelst så blev det sista klart idag och nu hoppas jag inte behöva se hantverkare ett bra tag framöver, alla möbler är på plats så nu kan jag koncentrera mig på bröllopet.
Iallafall, jag har 4,5 veckor kvar...75% har osat, sista osningsdagen var i tisdags, jag vet att svärmor och min fästman har suttit och ringt runt idag till de som inte osat än och det veeerkar som att vi kommer nå vårt mål med antal gäster, PANIKEN som uppstod för ett par veckor sedan för jag var rädd att vi skulle överskrida antalet gäster, så nu kan jag lugna mig. Haha till dina osningar, jag har EN gäst som osat 6-7 ggr.
.....
Jag har haft min möhippa, eller det var två möhippor, en med mina närmsta vänner och svägerskor här i Stockholm, och en kidnappning som min syster manövrerat med ett par av mina närmsta vänner till....LONDON. Alltså jag har aldrig blivit så överraskad i hela mitt liv. Jag stod på Arlanda kl 0430 på morgonen för att vinka av min fästman som skulle på jobbresa, för att se att min syster och två vänner komma gåendes med små sjalar på huvudet och solglasögon....och mina föräldrar efter dem, filmandes. Där stod jag, klädd i mina joggingbyxor, sneakers, och fattar ingenting, så jag börjar naturligtvis gråta när jag väl förstår. haha. Vi hade en underbar helg i London, där vi hittade mina bröllopsskor...
oförglömligt. Jag har verkligen underbara människor i min omgivning.
Tillbaks till bröllop, jag har lite DIY-projekt på gång, jag ska göra 375-400 servettringar till bröllopet..Ett par vänner och svägerskorna ska hjälpa mig med det i helgen, så det ska blir kul. Sen får jag se om jag orkar med något annat projekt.
Nu blev det ett virrvarrigt inlägg...men det är iaf vad som är aktuellt nu.
Lavelli, låt oss prata schema, vilken tid är er vigsel? Hur ser ert schema ut den dagen? När börjar du med smink/hår?