kitkät skrev 2013-12-09 18:55:20 följande:
Nu är jag tillbaka! Eller egentligen så kom vi hem från Mauritius den 29/11, men jag har inte hunnit logga in här och skriva något. Det har varit fullt upp sedan vi kom hem. Jag har bland annat börjat på nytt jobb.
Bröllopsresan var helt underbar, vi var borta i 23 dagar men jag hade utan tvekan kunnat stanna lika många dagar till. Det var så härligt att få vara med min man varje dag, alla timmar på dygnet, att sola och bada, åka på äventyr och upptäcka ön. Det går inte med ord att beskriva hur vackert det är, men jag kan försöka med bilder!
Alla var så trevliga, vädret var kanon, maten var jättegod och landet är ett paradis på jorden. Ibland var det så vackert att jag blev tårögd. Haha.
Kul att läsa lite vad ni har haft för er. Lavelli, vad kul att höra att ni fått så bra respons från er bröllopsdag. Visst är det härligt när man får bekräftelse på att allt slit med planeringen var värt mödan? Och jag blev så rörd av din bröllopsberättelse, kändes som jag var med dig. Jag kände igen så mycket av det du skrev. Dela gärna med dig fler bilder!
Pagnie, härligt att höra om din graviditet! Fortsätt hålla oss uppdaterade. För vår del dröjer det nog ett litet tag innan vi börjar bebisverkstan'. Jag känner mig inte riktigt redo ännu. Kanske om några månader, kanske om några år. Det återstår att se. Men när jag känner mig redo kommer jag berätta för er!
goli, hur går det med bröllopsfilmen?
Viola, du har ju hunnit gifta dig medan jag varit borta! Du får gärna berätta och visa bilder om du har lust! Grattis och hoppas att er dag var precis så perfekt som ni hade hoppats på.
Tänk... Nu är vi alla gifta kvinnor!
Och RaNa, vilket härligt inlägg och vilken härlig inställning du har! Tack för dina komplimanger!
Angående edressit, så kan jag berätta att jag har beställt därifrån vid fler tillfällen och det har alltid blivit bra! Dock så är det viktigt att mäta sig och kolla i storleksguiden och inte bara gå på sin vanliga storlek, för deras storlekar stämmer inte överens med svenska storlekar. Säkrast är egentligen att måttbeställa mot en extra avgift, det kan vara värt det om man vill vara säker på att få hem rätt storlek. Deras storlekar är lite kluriga och det tror jag att dom gör med flit just för att man ska betala en extra avgift och få det måttbeställt istället.
åh vad härligt det låter. låter verkligen som ni hade det underbart.
vad roligt med nytt jobb också. trivs du då?
ja det är ju inte bråttom. den som väntar på något gott vet du. jag ska absolut hålla er uppdaterade. KUB test på måndag och sen rutinultraljud 22 januari. så några uppdateringar blir det allt efter det. ni måste ju få veta hur svärmor reagerar också. ska bli sjukt roligt att se.