Lavelii skrev 2014-01-21 09:36:19 följande:
Hej tjejer!
Ja man är ju inte här inne lika ofta nuförtiden men jag kommer på mig själv med att tänka på er alla lite då och då... "Undra hur det går för henne och det där" osv... haha...
Hursomhelst.
Först och främst, Goli, jättetråkigt att höra! Men som du skrev, det är vanligt innan 12 veckan har jag för mig. Det är dock ingen tröst, jag vet. Jag hoppas du mår bättre nu, och så är det nya tag!
Hoppas att det snart plussar för er igen!
Vi har som sagt inte gett oss in på det än men snart
Vi åker den 4 feb och är borta 2 veckor. Har nog skrivit det innan ja, men jag upprepar gärna haha... Curacao och Aruba åker vi till. En vecka vardera
Ska bli OTROLIGT skönt i denna jäkla kyla och snö (ursäkta språket!) som bestämde sig för att komma till slut!
Pagnie, hur mår du och hur går det för dig?
Kitkät, så fantastiskt underbara bilder (trots ödlan...eeeeaaakkk haha)!! Ser magiskt ut!! Längtar ännu mer efter vår resa nu!! hahaha... Som också bjuder på ödlor så klart... usch!!! Hur har ni det annars?
Mustikka, var är du? Hur mår du?!
Klili, välkommen in i denna värld!
Jag hade Lorens (jobbar tillsammans med sin bror Charbel som också ska vara duktig har jag hört) från Södertälje som fixade håret och Gabriella Elio som fixade smink. SUPERnöjd!
Hur långt gångna är ni i planeringen? Vilken lokal gifter ni er i?
Tjejer, hur går det med era bröllopsvideos etc? Jag har varit lite lat faktiskt. Fick 2400 (!!) underbara bilder med mig hem för ett tag sedan. Ska välja ut 400 utav dem som ska framkallas och 30-40 ska väljas ut för att ha med i videon plus ett par stycken ska väljas ut för att förstoras. Detta har jag inte gjort än...vilket förhalar deras arbete med videon. Behöver även välja ut lite låtar att ha med i videon. Bland annat tänkte jag ta "vår" låt som vi dansade till och sedan en lugn till och sen ska de vara 2 upptempo låtar... och där är jag clueless. Vill helst att det ska vara syrianska låtar och jag är inte duktig på syrianska låtar (eller turkiska, arabiska för den delen). Några tips, syrianen Kitkät? haha
Tänkte iaf hinna med det innan smekmånaden så att de hinner jobba med den under den tiden så kanske man inte behöver vänta allt för länge sen efter resan för att se den
Anyway, hoppas allt är bra med er tjejer!! Kram!
åh vad härligt att åka på semester. sitter ibland och kollar på våra bilder och längtar tillbaka som en galning. hihi. men nu kommer det inte bli så mycket resor på ett tag. vi åker tillbaka till japan våren 2016 hade vi tänkt. se blommningen av körsbärsträden. och förhoppningsvis inte lika varmt då.
jo jag mår prima. eller jag har foglossning men med tanke på att jag mått så oförskämt bra hela tiden så ska jag inte klaga. jag och mitt foglossningbälte är bästa kompisar. har dessutom fått en sådan där underbart fin rand på magen. men vad gör man inte för den lilla. haha.
jobbar på och hoppas egentligen på att kunna jobba till maj. men vi får väl se. får ju gå hem i slutet av april och ha våren hemma om jag vill.
vad roligt om det kommer fler till tråden sen som också är gravida. jag hoppas bara att vi alla tittar in ibland och uppdaterar. vet ju att mustikka höll på. så nu håller vi tummarna för ALLA. mer magar vill vi se.
filmen fick vi för länge sen nu måste vi bara hämta kopiorna. bilderna fick vi också men har faktiskt inte gjort så mycket med dom. har alla framkallade i vanliga format och sedan dom vår privata fotograf tog också. så jag tänkte göra ett album sen när jag får tid. jag är aningens lat. tänkte göra det med japanresan också.