Orientaliskt bröllop
Ja visst var det. nu vet jag vad du heter också men det behåller jag som min lilla hemlighet. Måste bara säga att du har ett vackert namn.
Har ni pratat några barnnamn föresten?
åh flickor vet ni idag är det exakt 6 månader tills vi gifter oss. tiden borde gå snabbare nu tycker jag. Men det är väl bara att vackert vänta.
nu är det 95 dagar kvar till bebisverkstan startar. ;)
men nu till en fråga. jag har börjat fundera mer och mer på om man kanske ska göra håret i sthlm. och jag kollade på den här fadi men det står inga priser vet ni vad han kostar? för salongen låg ju jättenära där vi gifter oss så det hade ju varit perfekt.
har ni annars några tips på vart man kan gå i närheten där uppe? och smink också? make up store är dom bra?
Nu har jag skummat igenom senaste dagarnas inlägg...ni är på gång nu ;)!! Vad fina inbjudningskort Goli..fint med en persiskt dikt oxå!!! Superfina ringar Pagnie, gillar att du har en blå sten..annorlunda och snyggt!
Goli, jag tycker absolut att du ska kolla med Fadi och se hur du känner. Jag vet inte hur dom har det med sminkös och så men dom har säkert något samarbete med någon eftersom dom ofta har bruduppsättningar. Jag hade ju en från Make up-store som sminkade mig...svärmor hade lyckats bli vän med henne så hon kom till frisörsalongen och sminkade mig. Men även min mamma hade en tjej som jobbar på makeup store (Åhléns, Odenplan) som kom hem till henne och fixade henne..så man kan ju alltid fråga om dom ställer upp?!
Pagnie, jaaaa...då får vi skapa en gravid/mammatråd här efter era bröllop...jag har dock inte lika klart för mig när vi ska börja med bebisproduktionen som du har ;). Vi har lite flytande datum så vi får se...men det roliga är att alla runt omkring mig helt plötsligt har börjat bli gravida, från att ingen av mina vänner har varit gravid till att typ 5 av mina vänner ska ha barn i april!! Man blir ju liiiite stressad av det..haha..
Vad kul att du ska fixa Sofre aghd själv, säg till om du vill se lite detaljbilder på vår sofre för inspiration..vi hade ju ganska enkelt med mycket vitt!!!
pratade precis med sambons bestman och hans mamma är kompis med Fadi så hon skulle prata med honom i morgon om pris och så och se hur han har det med tid å allt.
Så som det ser ut nu så kanske det blir han och så sover vi i stockholm dagen innan. Skulle vara jätteskönt att slippa åka den resan på bröllopsdagen.