Hej flickor! Känner mig helt off! Usch, känner att en förkylning e på väg oxå o det e inte alls kul när man måste plugga! Dessutom känns det som att jag inte har gjort ngt bröllopigt på väldigt väldigt länge. Börjar få lite småpanik men försöker intala mig själv att det e lugnt, vi hinner... Tyvärr är det så fullt upp med allt annat, tentor, AT-intervjuer, underläkarvik-ansökningar att jag skjuter upp allt bröllopsrelaterat hela tiden! AAAAAAAAHHHHHH!!!! Känns som att det är väldigt väldigt mycket... Och så loggar man in här o ni har full koll på läget o håller på med en massa. Usch, vad nehativ jag e, förlåt! Är nog en SÅN period nu...
Pagnie, lite sent kanske men jag skulle oxå rösta på hårsmycke numero uno! Båda e fina, men tyckte den var lite "fylligare" eller hur man ska uttrycka det, den syntes mer! O förresten, är det inte dags att avslöja nu, det du tänkte avslöja om vad du o sambon gjorde i helgen? Och hur var hotellet? Var det fint o går det att fota där?
Mustikka, även om det var slarvigt uppsatt så tyckte jag det var jättefint. Vill oxå ha en sån hög uppsättning. Har surfat en massa på nätet men inte kunnat hitta ngn modell som jag vill utgå ifrån. Kasnke blir lättast om man gör som du gjorde, bara går direkt till frisören o testar på plats men i god tid, såklart. Var allt det på bilden ditt eget hår eller använde du löshår?
Kitkät, håller med om att det e skönast om ngn kommer hem till en, men jag har nog bestämt mig för make-up store. Förutom att de är duktiga s¨får man ju produkter med sig oxå så man kan bättra på sminket själv under dagen.