vår2013, tråkigt att du känner så men du behöver absolut inte lämna ut ngn information om ditt bröllop, det är helt o hållet upp till dig. Vi som skriver i den här tråden i vanliga fall är väldigt öppna av oss och har inga problem att dela med oss, det är därför vi är här: att hjälpa andra genom att dela med oss. Jag tror att det var jag som frågade om ditt bröllop? Ja, finns ingen anledning att vara otrevlig, du behöver inte ens svara på det. I övrigt har vi alltid haft god ton i den här tråden o vi som skriver här ofta har lärt känna varandra bra och vi vill gärna fortsätta så. Om det inte passar dig så är det inga problem, du behöver inte delta!
Pagnie, jag tror inte att du behöver oroa dig för det där med Olles Krog. Jag tror att de som hade haft bröllopet inte hade bokat ett helt paket och det lät som att det hade blivit tjafs mellan dem också?Något om att han inte skulle vara man nog för att fixa ett bröllop för sin fru... Anyways, svaret fanns nog i hans fråga om varför Olles Krog har så många gäster. Och det är nog för att majoriteten har varit nöjda o folk fortsätter boka där. Jag tror att det här stackars paret hade otur och valde att inte lägga ut så mycket pengar osv. Och det är ju förståeligt, det är ju så fruktansvärt dyrt med allt som har med bröllop att göra! Hade det inte varit för mina o min fästmans föräldrar så hade vi inte heller haft råd. Men som sagt, oroa dig inte!