kitkät skrev 2012-12-02 15:16:03 följande:
Pagnie, jadå. Det gick bra ändå. Jag satt och sökte på olika brudbutiker i Stockholm... Letade också skor på etsy, men hittade inga som var aprikosfärgade. Och så tittade jag på flera avsnitt av Grey's anatomy. Det gör jag varje natt när jag jobbar. Jag har precis börjat följa den serien, sen jag började jobba natt.
Goli,
Men håll dig vaken då, så slipper du att vi snackar skit bakom din rygg! Var mer närvarande så känner du dig mer delaktig!
Inatt jobbar jag igen, någon frivillig som tänka sig att ställa upp och hålla mig sällskap?
va hittade du inget på etsy? det var konstigt. jag som hittar så mkt. du får fortsätta kolla runt då helt enkelt.
ja jag kanske kan hålla dig sällskap en stund. kommer nog in vid 23 kanske eftersom jag jobbar nu. Men jag är ledig i morgon så en stunds sällskap kan du nog få.
Du det var fan på tiden att du började följa den. för övrigt måste jag nog se senaste om det kom ut något denna veckan.
Är det någon utav er som ser nya julkalendern då?
Föresten, bra sida med fina smycken eller andra ställen. Måste hitta armband och örhängen.