kitkät skrev 2012-11-30 13:04:10 följande:
Pagnie,
Varför vill ni ha två kameramän?
Vad gäller brudbuketten och tärnornas buketter, så valde jag att stryka det från Panoramas paket och ordna det själv. Panorama har ju en florist som dom samarbetar med och då talar man om för Panorama hur man vill att buketterna ska se ut och så förmedlar dom det till deras florist.
Men jag vill träffa en florist själv och diskutera blomval och färger för att vara säker på att jag får precis det jag vill ha, så därför valde jag att ordna det på egen hand. Det känns säkrare att träffa en florist själv, som kan blommor och kanske kan ge råd och tips om olika alternativ än att visa en bild till Panorama av en bukett som jag gillar, som deras florist sedan ska försöka sätta ihop.
Och i deras paket ingår limousine, men vi vill inte ha någon limousine, så vi valde bort det också. Istället har vi bokat en vit veteranbil, Rolls Royce som rymmer 7 personer. Då får våra brudtärnor och bestmans ändå plats med oss i bilen!
Här är en bild på bilen. Den kommer från
brollopsbilar.se
haha jadu bra fråga. Men för att det ingick i det priset vi fick å då är ju den ändå med men vi litar inte riktigt på den så vi vill ha en till ifall att. om du förstår vad jag menar?
Okej ja men det låter ju klokt. På olles krog så skulle vi gå till floristen med honom och bestämma så då blir det ju inte riktigt samma problem. Så det var ju skönt. men hade det varit som du sa så hade jag nog också gjort samma sak.
och med bilen förstår jag också. Klart man ska ha den man vill. :D