kitkät skrev 2013-01-13 16:29:43 följande:
Föresten, angående färgteman! Jag tycker ljusrosa och aprikos är fint ihop! Så länge man inte väljer att ha ALLA detaljer i dessa färger så tror jag inte det blir för mycket.
Och goli, vad kul att ni också valt aprikos. Då kan vi hjälpas åt med färgtemat. Vad har ni tänkt ha i färgen aprikos? Aprikos är ju en lite "ovanlig" färg och tyvärr lite svårt att få tag på saker och ting i just den färgen. Men allt ska ju inte vara lätt... :) Vi får tipsa varandra om det vi hittar!
ja, men det pratade vi om för ett tag sedan. fast det e inte lätt att hålla koll på allt som händer här, hahaha! ja, e supernöjd med aprikos, känns som en underbar färg som passar allt i princip.
ja, har också hört att det ska vara svårt men det e just för att vi inte ska ha allt i aprikos som vi valde den färgen.
vi tänkte att belysningen ska vara aprikos, sen har vi den färgen i sofreh aghd tillsammans med guld och cremevita pärlor på blommorna (vet inte om de syntes på bilderna som jag la upp för ett tag sedan på sofreh aghden som vi valt). Sen kanske ngt i fästmannens outfit, t ex kravatten. O självklart i blommorna, tillsammans med andra färger. har inte kommit längre än så. vill gärna få med aprikos i tårtan oxå. i o m att jag inte har några tärnor så blir det inte så krångligt med matchning av färger men vi får se vad syskonen tänkt ha på sig, kanske kan få dem att matcha färgtemat oxå.
hur tänker du o vad har du hittat?