goli skrev 2013-01-07 17:43:12 följande:
hej igen allihopa! åh vad kul när vi e så många helt plötsligt! trodde det skulle vara bara jag, Kitkät o Pagnie här men startade den här tråden för att samla alla orientaliska brudar här ju! So spread the word, hahaha! Men jag måste säga att jag e väldigt stolt över hur många inlägg vi tre har lyckats producera!
Nu har jag lite att ta igen känns det som! Först o främst: YAY! Kitkät har kommit över to the dark side, hahaha! Kanske ska ta o bomba lite med en massa gulliga bebisbilder??? Tycker du ska utveckla din barnlängtan lite, Kitkät o berätta hur det började... spännande att höra!
Pagnie, vad roligt att ni trivs i lägenheten! Jag själv längtar ngt så otroligt tills vi ska skaffa eget. Nu e det bara 169 dagar kvar tills vi tar examen o kommer härifrån. Skönt!
Mandis, kul att du e tillbaka! Började undra om du övergett oss, hahaha! Men välkomna tillbaka till Sverige o hoppas ni haft en skön semester. O grattis till 6 månader som gifta! Ja, har funderat lite på Sthlm men har hört att så många blir utnyttjade som vikarier o får vänta länge på AT o det känns inte så bra eftersom vi e redo att börja AT så fort som möjligt, gärna till hösten! Men om vi ångrar oss ang Sthlm vet jag vem jag ska fråga. Så tack! O förresten så väntar vi på fler historier från ditt bröllop!
MA1, välkommen tillbaka! Hur går det med allt annat då? Har du fixat klänning t ex? Ska du ha tärnor? Hur är programmet under dagen? O när är det ni ska gifta er? Får förlåta, det har du säkert berättat innan... Och du har så rätt så, I ÅR SKA VI ALLA GIFTA OSS! Längtar!
goli,
Tack så mycket! Ni är så snabba här på att skriva så jag ska försöka hinna med er så gott jag kan :)
Allt går faktiskt rätt bra. Sångare och lokal är fixad. Kyrkan är mitt magsår just nu. Vi väntar på att en säkting som känner prästen ska hjälpa oss att boka, det ska tydligen vara lättare då. Och släktingen har varit bortrest så det känns tungt att behöva vänta på besked om sånna här stora saker. Vill ha svar gärna igår! Ni vet hur det är.. Så håller tummarna att allt löser sig bra med kyrkan annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Vi gifter oss den 24/8, inte satt något program för dagen ännu, det kommer nog lite längre fram. Klänning är jag nooog klar med. Har förälskat mig i en som jag vill visa mina tärnor och mamma så dom får godkänna. Två av tärnorna är bortresta så när dem är hemma nästa vecka ska jag nog beställa förhoppningsvis :) Jag har sammanlagt 4 tärnor, på gränsen till för många men jag kunde inte välja bort någon. :p
Hur många tärnor ska du ha? Vad har du för färgteama?