Pagnie, ja jag vill ha barn...SNART =)! Samtidigt känns det lite läskigt med tanke på att vi har det så bra och bekvämt nu haha. Min man vill oxå ha barn, men har inte lika bråttom som mig...så vi försöker kompromissa! Men förhoppningsvis blir det kanske en liten i bebis i magen under 2013 ;)!
Goli, tack så mycket, har självklart inte övergett er..bara lite mycket i huvudet just nu =)! Förstår att ni inte orkar vikariera en lång tid innan AT...tyvärr är situationen i sthlm helt galen när det gäller väntetider på AT. Men som sagt, säg till om ni skulle få andra tankar och behöver tips =).
Anledningen till att jag inte valde Fadi till slut var att jag inte kände mig så "omhändertagen" när jag var där, man vill ju känna sig lite speciell på sin dag men jag kände mest att det var snabbt in och ut + att han började fixa mig 20 minuter för sent...det funkar inte så bra för mig som inte alls är stresstålig ;). Men han var verkligen duktig och lyssnade på hur man ville ha det, och troligtvis så är det annorlunda (mer tid avsatt) om det gäller en bruduppsättning inför ett bröllop! Funderar du på Fadi Goli?
Jag ska se om jag hittar en bra bild på min frisyr, men det var ingen uppsättning tyvärr ytan han lockad mitt hår och gjorde någon slags frisyr av det =). Jag återkommer med bild...och med forsättningen på min bröllopsberättelse!!!