Goli,
Ja, jag vet. Det är bra att vara ute i god tid som du säger, men än känner jag mig inte speciellt stressad faktiskt. Det är ändå över 9 mänader kvar till bröllopet.
Jag var inne på Makeup Store i Skärholmen idag. Dem tar ca 1495 kr för brudsminkning, inkl. provsminkning och så får jag vlälja smink för 500 kr. Och då kostar det 300 kr om brudtärnan vill sminkas också. Det låter bra tycker jag. Då kan man välja smink som hon sminkar en med, t ex läppstiftet & roughen, så man kan ha med sig under dagen och bättra på ansiktet :) Det finns en frisörsalong i Skärholmen som tydligen ska vara bra, tillomed hon på Makeup Store tipsade om dom. Så jag ska nog ringa dit och prata med dom. Det vore smidigt om jag kunde boka frisör & makeup i samma köpcentrum, så är det bara att springa emellan haha.
Men vi får se, säger till när det är bokat och klart!
Sollentuna, ok. Min vän & hennes pojkvän bor just nu i Jakobsberg. Hennes familj bor där. Hon & pojkvännen har bott i Örebro, men nu har dom ju flyttat till Sthlm.
Hur känns det att vara i Sthlm då? Har du börjat sakna fästmannen din? Jag har varit här sedan i söndags. Min fästman kom hit igår och åkte hem idag. Han jobbar imorgon och på fredag. Känns trist att han var tvungen att åka tillbaka, men han kommer igen på fredag. Så jag behöver bara vara utan han i en dag typ. Det ska jag nog klara av.