Haha, ska vi ha mamma-träffar sen? :) Ni kommer säkert hinna få tre, fyra, fem barn innan jag ens börjat fundera på att skaffa det första barnet.
Jag börjar också bli nervös, även fast det är över 8 månader kvar till vårt bröllop. Men jag börjar också känna att jag måste sätta igång ordentligt med planeringen. Jag har ännu ingen klänning och andra tillbehör, ingen tårta är bestämd, kameramannen har vi ännu inte träffat och diskuterat med, inbjudningskorten är inte beställda, florist har jag inte ens funderat på (hur vet man vilken florist man ska till?), brudtärneklänningar måste införskaffas, hår- och makeup måste bokas, såpbubblor och andra pysselgrejer måste ordnas, festprogram måste vi pyssla med och beställa, jävlar.. det är mycket som ännu inte är klart! Detta är bara vad jag kommer ihåg just nu. Det är säkert MASSOR som jag inte tänkt på ännu. Vilken tur att jag har över 8 månader kvar!
Ikväll ska vi ringa till Djn. Det har inte blivit av ännu. Vi har ju preliminärbokat honom, men nu ska vi bekräfta bokningen så det är klart.
Jag måste ringa till Klippotek1 i SKHLM och fråga lite, funderar faktiskt på att boka tid för bruduppsättningen hos dom. Makeup-store ligger ju också där, så det blir smidigt. Och Klippotek1 verkar riktigt grymma...
Det finns ju en makeup-artist och hårstylist som jag kontaktade förut i Sundbyberg, hon kan komma hem till en på bröllopsdagen om man vill. Hon verkar jätte duktig, men jag blir lite orolig för i hennes portfolio så är brudarna väldigt naturligt sminkade, det syns knappt att dom är sminkade. Och det är inte riktigt vad jag vill ha, så även om det vore smidigt att boka någon som kan komma hem till en, så tror jag att jag kör på det säkra före det osäkra faktiskt. Dessutom ligger inte SKHLM långt ifrån där mina föräldrar bor (där jag kommer vara på bröllopsdagen), så det är inga problem att ta sig dit egentligen. Men visst vore det bekvämast med någon som kan komma hem till en!
Hur går det för er då, brudar? Med bröllopsplaneringen alltså, inte barnalstrandet!