kitkät skrev 2013-01-06 21:23:33 följande:
Pagnie,
Ja... Men hon, hennes man & bebis kommer på bröllopet! Det har hon lovat mig. Så det är jag glad över!
Hon skulle inte missa mitt bröllop för något i världen. Så även om hon inte kommer kunna stå brudtärna, så ska jag se till så hon känner sig lika delaktig i bröllopsplaneringen ändå. Hon har varit den som jag bollat mest tankar och idéer med ändå, eftersom hon är den enda av mina närmsta vänner som redan är gift.
Jag vet precis vad du menar med återvändsgränd, jag känner lite samma sak just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta tag i riktigt ännu. Inbjudningskorten kanske, men det känns lite väl tidigt kanske? Men brudklänning får nog stå näst på schemat, det måste jag ordna snart! Jag säger till när det är på gång.
Trivs ni bra i nya lägenheten? Jag längtar jätte mycket till jag och min fästman gifter oss och flyttar ihop på riktigt till en ny lägenhet med ALLT nytt, nya möbler, heminredning... Vi har fått ganska mycket "finare" textiler, porslin och glas i julklapp till vårt blivande hem- band annat jätte fina muggar från märket Rörstrand "Mon amie" med tillhörande kaktallrik, champagneglas, handdukar & badlakan, sängkläder i satin, ja... lite allt möjligt smått och gott! Så ni förstår säkert att jag längtar massor till vi kan inviga allt.
ja det förstår jag verkligen. :D det är jätte roligt att flytta till nytt. vi stormtrivs verkligen i vår nya lägenhet och den är verkligen perfekt. och den känns så stor så nu känns det inte alls konstigt att skaffa bebis utan det känns som att det kommer bli jättebra. man har så mycket yta liksom. och på onsdag kommer våra nya sängar också. usch så jag längtar. det vi sover på nu är bara skit.
och på tisdag kommer mina vigselringar och på onsdag är det bara 99 dagar kvar tills vi ska baka bebis. haha. allt händer nästa vecka. plus att lillvovven blir 1 år. blir en bra vecka tror jag. :D