Goli,
Jag förstår, det är inte min stil heller... ALLS! Och hemsidan tycker jag är gräslig. Men tydligen så är dom fler frisörer och den enda som jag kan rekommendera där är just Fadi, det är hans salong. Men som sagt, det var jätte längesen sist jag var och gjorde en uppsättning hos honom, så jag kan inte säga något egentligen om hur han är idag, men jag kan inte tänka mig att han är sämre nu. Du förlorar ju ingenting på att gå dit och prata med han. Du kan ju tillomed säga att en bekant rekommenderat honom men att bilderna på hemsidan inte alls är din stil, utan att du tänkt dig något annat. Var ärlig redan från början, så att han också kan tala om ifall han kan göra den uppsättningen du tänkt dig utan att ÖVERDRIVA den, så som andra invandrarkvinnor tycker om.
Haha, jag kommer själv från en av Sthlms värsta förorter, så det var inte det faktum att Rinkeby är slummigt som jag menade att du skulle bli avskräckt av, mer att jag aldrig skulle kunna tänka mig att en bra frisör finns i Rinkeby C. Jag har fördomar ja...
Vad som händer med min planering: just nu ingenting. Vi ringde till konditoriet i fredags och ville komma dit och provsmaka, men då sa dom att dom inte skulle hinna med ett möte och att vi skulle återkomma och gärna några dagar i förväg. Så vi får ta det i slutet av januari, när vi ska hit till Sthlm för att gå på bröllop. Och så tänkte vi att vi tar Oscarsfoto i samma veva.
Vad gäller brudklänningen så har jag och min ena brudtärna bestämt att vi börjar jakten i Örebro. Där finns inte så många affärer, men det finns ett ställe som heter Brudpalatset i Degerfors som tydligen ska vara enormt. Och eftersom den andra brudtärnan som jag tänkt fråga också bor i Örebro, så blir det smidigast så. Så får min första brudtärna, som nu bor i Sthlm, komma till Örebro någongång i januari så börjar vi där! Då får jag med mig båda tärnorna. Och sen kan vi fortsätta jakten i Sthlm!
Själv då? Hur går det?