HalkatlaNr1 skrev 2013-05-21 15:38:15 följande:
Nej, jag har inte beställt den än.. Det är en klänning som passar mig
o jag har inte hittat nån liknande nån annanstans.
Mycket dålig erfarenhet? På vad sätt?
Du kan ju alltid skicka in bilder på den och få den uppsydd av tex Landy :) Jag vet inte om du redan sett, men här hittar du originalet
www.rivendellbridal.com/titania.html
Jag beställde två tärnklänningar från en säljare på DHgate och dom blev väl visserligen ganska bra, men jag beställde med axelband och fick utan samt att det var svarta tuschmärken på ena klänningen. Sedan beställde jag en brudklänning från en annan säljare och den blev väl också fin, men fick utan snörning, trots att jag beställde med. Klänningen var dessutom i ca två storlekar mindre än beställt. Beställde då en andra brudklänning från en tredje säljare och samma sak där, även den utan snörning och för liten. Där blev det en dispyt med säljaren och DHgate fick gå in och det tog ju ett tag innan det var löst. Då hade jag ca 6 veckor kvar till bröllopet och ingen klänning. Beställde då en från Dino och fick hem den på ca 4 veckor och den var jättefin :)
Men eftersom det är så många olika säljare på DHgate, så finns det säkerligen dom som är väldigt bra också. Jag hade dock inte vågat chansa, utan hade nog valt ett lite mer säkert kort från början.