• daniiel

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Som rubriken lyder, så har jag rätt hyffsad koll på sådant som rör kinaklänningar samt underkjolar. Jag är helt självlärd och delar gärna med mig av mina kunskaper, så är det något ni undrar över inom dessa områden är det bara att fråga på :)

Självklart är det fritt fram för andra att svara på frågor också!

Det kan gälla allt från frågor om olika företag till tyger och färger samt ändringar på klänningar och hur man ska formulera sig till vilken underkjol som kan passa för vilken klänning osv osv.

Hoppas att det här blir en tråd där jag, och ni, kan hjälpas åt att reda ut eventuella frågetecken :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-28 21:51

Ska du beställa en kinaklänning? Glöm inte att räkna ut eventuell tull och moms!
    www.alltforbrudar.com/r-kna-ut-tull-moms-2
  • Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
  • Pandy

Vad konstigt! Det går inte att ladda upp bilder... Vad gör jag för fel tror ni?

• daniiel

Vad roligt :) Det är alltid så spännande när man är i startgroparna för en klänningsbeställning!

Knepigt att du inte kan ladda upp bilder. Pröva med bara en bild i ett inlägg utan någon text, läste någonstans tidigare att det kann funka.

• Pandy

Ja! Jättekul! Och tack igen, utan dig och detta forumet hade jag aldrig vågat. Funkade inte att lägga upp bara en bild heller. =(

• Sara 120707
    Pandy skrev 2013-03-21 22:16:55 följande:
    Det kan vara bilden som är för stor, testa förminska den, spara och ladda upp igen
  • Pandy

Äsch, jag ger upp. Provade att spara det som JPEG och sedan ditt tips Sara120707, men det funkar inte ändå. Jag som ville visa hur jag tänkte.  

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill