• Boringbrick

Naglar - bildtråd

Bilder på dina bröllopsnaglar eller vardags/fest naglar! 

Så vi alla kan få lite inspiration av varandraSolig 

• Svar på tråden Naglar - bildtråd
  • PiaB

Åh! Kul tråd Jag älskar naglar. Har haft långa, egna naglar sedan sjätte klass då jag slutade bita. De var jättehårda och jag fick fila ner dem regelbundet. I en flytt gick alla av och blev aldrig mer bra igen. Jag kände mig stympad och handikappad då jag var van att ha naglar längst ut på fingrarna. Fick liksom lära mig att använda fingrarna igen.

Detta var sex år sedan och till den julen började jag göra gelenaglar och har inte slutat sedan det. Hade provat för skojs skull innan men behövde det ju egentligen inte. Jag skickar med en bild på mina två senaste gånger. De vita har jag nu och kan tänka mig något lknande till bröllopet faktiskt.

Hoppas fler vill visa sina naglar

• sanzan

Åh vad fina! Gör du själv eller på salong?

• PiaB

Nej jag gör dem på salong. Lite det som är charmen med det, att jag slipper hålla på själv. Jag la ner jättemycket tid på mina naglar när jag hade egna. Nu sitter jag där 30-40 minuter och sedan håller de hur länge som helst. Behöver bara fylla på en gång i månaden ungefär. Tack förresten

• PiaB

Hittade en bild till på en design jag var väldigt nöjd med. Iof säger jag varje gång att det här var den bästa gången

• MissHH

Hmm där sa du nåt!! Jag tog ju inte kort på mina "bröllopsnaglar"! Kan finns nån bland bilderna vi får ifrån fotografen på lördag!! :) Jätte fina PiaB!! :)

• Boringbrick

PiaB: Jättefina allihopa som du la upp, de vita passar säkert utmärkt till bröllop då de var diskreta men vackra! De sista du la upp med lila skulle säkert passa super till nyår eller något sånt! Kul att du ville dela med dig! :D

MissHH: Har du några andra "nagel-tillfällen" att dela med dig av så länge annars? :)

Niini: Fina! Stilrent och snyggt! :)

Jag har alltid haft starka naglar som växer fort, så det är ju roligt att få lite nagel-inspiration till vardags och speciella tillfällen. Hoppas ni känner likadant! :D  

Jag kör just idag med guldiga naglar, ganska ospeciellt sådär. Men häromveckan så hade jag "dip-dye" naglar, vilket ser lite roligare ut :) 

• MissHH

Jo de har ja ju men är så oteknisk så får inte in nån bild här, så du får hjälpa mig imor!! :)

• Boringbrick
    MissHH skrev 2012-11-29 21:51:35 följande:
    Jo de har ja ju men är så oteknisk så får inte in nån bild här, så du får hjälpa mig imor!! :)
    Absolut! Ska själv försöka få i nån bild också :) 
  • maxmamma

hade gärna haft jättelånga fina naglar men mina är i så dålig kvalitet så de brakar av hela tiden så fort de får lite längd.

sen vet jag inte hur praktiskt o fräscht det är med långa naglar då jag är i stallet hos hästarna o mockar hästskit o bär hö o vatten o borstar hästarna som har lort i pälsen o gör rent deras hovar som det sitter både det ena o det andra i.

de skulle förmodligen braka av även om jag fixade dem på salong då hästskötsel inte är särskilt skonsamt moth änder o naglar men till bröllopet ska jag försöka fixa lite snygga naglar iaf.

men jag  är verkligen avis på er som kan ha såna där naglar.Förvånad 

Svar på tråden Naglar - bildtråd