Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
Tack Linda! Vad gullig du är. Ja visst är buketterna helt fantastiska? Och håret? Enkelt men ändå stilfullt.
Tack Linda! Vad gullig du är. Ja visst är buketterna helt fantastiska? Och håret? Enkelt men ändå stilfullt.
Håller tummarna Sandra för att det inte ska regna på midsommar! Men de säger ju att lite regn på sin bröllopsdag betyder lycka. Det tänker jag absolut tro på om det skulle regna den 29 juni . Vilken DJ kommer spela på ert bröllop? Vi har en presentationslista lite längre tillbaka i tråden som du gärna får kopiera och fylla i om du vill. Jättefin bukett förresten.
Jssson: Nä inte just dessa. Min vän är grymt duktig på färger och sammansättningar mm. Så hon letade upp dessa bilder och gjorde inspirationsbilderna till mej utefter det färgtema och blommor jag vill ha.
Och idag kom stora tjejens näbbklänning också. Så nu har båda tjejerna sina klänningar. Nu är det bara grabbarna, sonen, mannen och bestmans kläder kvar att fixa när det gäller klädbiten. Skickade efter skor till mej igår också. Hittade skorna med stort S
Ser att ni pratar DJ's. Fredrik Axelsson Bäck och Ricky DJ är 2 duktiga DJ's. Båda finns på Facebook. Vet dock inte vad de tar för att spela en kväll.
m.brandos.se/ivory/elvira-1-off-white/a27988. Jag kan inte ha hög klack på mina skor då vi kommer vara på gräsmatta hela tiden.
www.halens.se/barn-tjejklader-finklader-8377/klanning-079720/paging$1,27. Och här är näbbklänningarna jag köpt till flickorna.
Linda: Lite beslutsångest ? Ska du göra dem själv eller ska ni skicka efter dem?
Mia: Då kan vi ta varandra i hand . Är också lite av ett kontrollfreak och har allt planerat och fixat som går just nu. Nästan iaf. Idag kom mina skor, de satt som en smäck och var ännu finare i verkligheten. Ännu en bock i listan.
Fotobutikerna tar såna kort ff Linda. De tar ju till körkort, så de kan säkert ta på er 2 ihop också om det är er tanke.