• Miss JH

Båda klänningarna är superfina Linda! Ser att 2:an är lite stor, men oj vad fin den var upptill. Gillade stilen vid bysten.

• Miss JH

Önskar er alla en härlig alla hjärtans dag idag

• Miss JH

Jag har fått min klänning memme av min ena brudtärna. Håller på att sy in och lägga upp den nu. Längtar tills den är klar så man kan få pröva den igen

• Miss JH

Jssson: Hur har det gått?! Fick sambon hindersprövningen? Vad sa han? Nyfiken

• Miss JH

Erika: har du inga bilder på klänningarna? Vill se . Hoppas du hittar nåt liknande som är lite billigare. Ja, idag är det 4,5 månad kvar tills den stora dagen för min del. Galet . Beställde skor till barnen igår. De fick välja helt fritt eftersom att det känns som jag styr de helt och hållet klädmässigt annars den dagen. Men alla 3 valde 3 perfekta skor, verkligen deras personlighet när det gäller skorna. Kul .

• Miss JH

Förstår att det kan kännas som mycket pengar. Å andra sidan kanske du kan sälja den efter? Så blir det inte så dyrt i slutänden. Ja de var duktiga . Var lite rädd att nån av de tvunget skulle välja ett par tjocka vinterkängor eller nåt hahaha.

• Miss JH

Wow, helt underbar. Den går inte lägga in lite vid sidorna uppe vid bysten? Det gör jag med min, för den är också för stor upptill. Å andra sidan tycker jag inte att snörningen stör, men nu har jag ju inte sett hur det ska se ut egentligen . Men kan du få nån till att sy in den lite är det ju det ultimata. För den är helt underbar!

• Miss JH

Rita: Helt underbar. Sitter som en smäck på dej.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!