• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Mia: Wow vilken present!!! Så kul och vad generöst. Man blir så himla glad när ens nära ställer upp.Linda: OJ!!!! Grattis! Vilken fantastisk vinst. Du måste vara helt till dej. Så glad för din skull,  

• Miss JH

Det förstår jag verkligen! Hur ofta vinner man?! Också ett sånt fantastiskt pris. Tycker det är superhärligt. Vilka bilder ni kommer få. Till något helt annat, jag hittade superfina diadem i bröllopsguiden nr 1 som jag vill ha till flickorna på bröllopet. Det stod att det kom från Lilly. Men när jag gick in på deras hemsida fanns inte diademet där . Jag vill verkligen ha dem. Har mailat en återförsäljare av Lilly i Malmö för att se om de kan hjälpa mej. Håll tummarna.

• Miss JH

Lycka till med era klänningar tjejer! Jag gillar också klänning nr 2 bäst Rita! Och Linda, wow vad fin den var du hade hittat på blocket! Håller tummarna för att den passar. Jag hämtade ut näbbklänningarna igår men stora tjejens var för stor så den fick jag skicka tillbaka igen. Har beställt en storlek mindre och hoppas den ska sitta bättre. Dessutom har vi nu äntligen bokat trubadur. Han tog 1500 kr för 3 ggr 40 min. Jättebilligt. Vi känner honom lite så vi erbjöd faktiskt honom 2000 för en kväll och gratis öl haha.

• Miss JH

www.halens.se/barn-tjejklader-finklader-8377/klanning-079720/paging$1,27   Här är näbbkläningarna.Ja, vi fick verkligen pangpris av trubaduren. Han är väldigt duktig också, så det är kul. Vad kul att ni ska ha Love i Artmade som sjunger på ert bröllop Linda. Vi inväntar svar från Magnus Persson (spelat i Helene och gänget bl.a. Spelar alltid med Tillberg nu utanför Duvanders på somrarna). Han är och spelar på mitt jobb 2 ggr i veckan och frågade honom om han vile spela på själva vigseln. Det ville han jättegärna, men han har en spelning senare på kvällen som han inte fått svar på ännu hur dags han måste vara där. Han trodde att han inte behövde vara där förrän 19.30 och då hinner han med god marginal spela på vår vigsel. Så vi håller tummarna för fullt häNi som har ingångs/utmarsch, psalmer och solosånger på vigseln, har ni betsämt vilka? Kul att höra olika val tycker jag.Och ni som varit i Vinslöv i den affären de sålde brudklänningar, hade de tiaror och sånt där med? Jag hittade världens finaste tiara till flickorna i Bröllopsguiden, men när jag går in på Lillys hemsida (står på bilden att det är därifrån), så finns det inte. Så irriterande. Mailat dem och frågat men tyvärr inte fått något svar. Så tänkte åka dit och kolla om de har nåt liknande OM det finns sånt där???Idag ska vi in och kolla på ring OM vi hinner. Sambon hjälper nya grannarna att flytta in, så det är inte säkert att tiden räcker till. Vågar inte hoppas att vi ska hinna idag, för jag blir så upprymd vid bara tanken              

• Miss JH

Rita: Nä, de är helvita. De längst upp till höger med en liten blomma uppevid och vita satinband i midjan. Åh, har du bild på din ring??? Nyfiken ! Vi har inget pris ännu eftersom vi inte köpt någon. Vad gav ni då OM jag får lov att fråga?? Ringen ska man ju ha i resten av sitt liv, den ska kännas helt rätt oavsett pris! Bry er inte om vad andra säger, det ska kännas rätt för ER, inte för nån annan. Jag har en drömring, men den affären finns inte stan. Men vet ju att Björn Nilsson gör ringar efter önskemål. www.albrektsguld.se/page.jsp&articleNo=0330076&step=2&&productType=0&priceRange=&attributeType_4=472&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E   

• Miss JH

Ja, det är våra barn. 2 flickor och en pojke. 11,5 och 4 år gamla. Visst är de fina? Och billiga. Alltid kul när man hittar nåt man gillar som inte kostar skjortan . Superfin ring Rita! Verkligen! Förstår att du föll för den. Björn Nilsson är han som ligger nära hemmakväll på domusgatan. Fast vi hinner inte in till stan idag troligtvis. Förhoppningsvis nästa lördag.

• Miss JH

Vad tråkigt memme med din upplevelse idag . Bröllopet är ju så stort och spännande för en och man vill ha fina minnen hela vägen. Men vad fint klänningen satt på dej! Framhäver verkligen din figur på ett fint sätt. Rita: Ja det ska bli kul att ha barnen som näbbar. En upplevelse för dem också. De går runt och säger att VI ska gifta oss. Alla ska gifta sej med varandra. Och det är ju faktiskt det vi gör. Blir en riktigt enad familj på riktigt så att säga

• Miss JH

Tack Linda! Då ska jag köra dit och kolla nån dag. Tråkigt att ni får såna bemötande i affärerna. Då har man valt fel jobb tycker jag om man ska köra över personer som vill handla av en. Vi ska ha barnfritt på vår fest med. Precis som Linda ska våra vara med på vigseln sen tar barnvakt över och åker hem med dem.

• Miss JH

Linda: verkligen fin ring! Memme: vilken härlig grej med ringarna. Rita: jag funderar på att köpa en fin slipsnål och gravera in nåt fint på. Han har inga slipsnålar och slipsen har hamnat i maten mer än en gång . Vet dock inte vad jag ska gravera in...

• Miss JH

Ja jag är jättenyfiken på klänningarna Linda! Tråkigt att du bara hann med att pröva 2 st dock . Idag har jag beställt bröllopsdiadem till mej, har äntligen hittat vad jag vill ha i håret . Och så beställde jag 2 näbbdiadem till flickorna. Nu får vi bara hoppas att de passar.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!