• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Vi kommer ha både vigselhäfte och festhäfte. I vigselhäftet kommer vi ha upplägget under vigseln och texterna till psalmerna. Eftersom vi gifter oss utomhus kommer det ju inte finnas några psalmböcker att tillgå. Exakt hur festhäftet kommer se ut är jag inte helt på det klara med ännu. Men vi kommer skriva lite info om varje gäst, lite kul info om mej och min sambo, lite "snapsvisor" mm.

• Miss JH

Min ena tärna är kock i botten och har erbjudit sej att göra våra bröllopstårtor. Så det tackade vi givetvis ja till .

• Miss JH

Superfina inbjudningar Linda! Så duktiga och kreativa ni varit. Tänkte också först att det skulle räckt med förstasidan med dekor. Men det var ju grymt fint på de andra sidorna med. Speciellt blommorna blev jag barnsligt förtjust i . Kändes så du, fast jag inte känner dej hahaha.

• Miss JH

Hahaha jaaaa Linda. Den tänker jag inte argumentera mot ! Vad tycker din sambo?

• Miss JH

Hahaha, nä det låter som här. Jag som bestämmer och sambon får helt enkelt gilla läget . Fast det gör han med, tror han är så nöjd med att slippa sitta med all planering. Det är inte hans grej alls medan jag fullkomligt älskar det . Mycket bra idé att visa dem på jobbet och få åsikter av dem. Tycker jag du ska göra.

• Miss JH

Kan inte se dina bilder i galleriet Erika.

• Miss JH

Jag kommer fortfarande inte åt dina bilder . Vet inte om det är för att jag läser via mobilen just nu? Står att jag är obehörig. Jag kan inte heller lägga upp bilder här på forumet, det är så stötigt!

• Miss JH

Samma för mej, står att bilden laddas upp. Men sen när det postas blir det bara helt blankt. Försökt från både mobilen och datorn. Så irriterande. Jag använder mej av bildmappen på datorn men det funkar inte. Vad fina inbjudningarna blev Linda!

• Miss JH

Mia: Men fy vilken bortskämd hemsk människa hon verkar vara . Hon ska ju se det som en ära att få sitta vid honnörsbordet! Att hon inte skäms. Förstår verkligen inte hur man har mage att lägga sej i någons bordsplacering på ett bröllop, oavsett relation till brudparet. Varför ska folk tycka så mycket. Tyck gärna, men gör det tyst isåfall! Vi har också fått tråkigt tyckande och bemötande av några angående vår gästlista. Suck.

• Miss JH

Idag kom stora tjejens näbbklänning och äntligen var det rätt storlek. Den var sååå fin på henne. Hon använder sällan eller aldrig klänning men ville själv ha en fin klänning till bröllopet. Så det var en annorlunda syn. Är helt förälskad i flickornas näbbklänningar. Och imorgon ska jag hämta flickornas skor. Sonens skor passade så dem har vi haft hemma ett tag. Bara sonens och mannens kläder kvar nu. Sen är klädbiten helt avklarad.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!