• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Jag har satt ihop ett eget program från lite olika tidningar. Lite från Runners och lite från hälsa och fitness. Jag kör bara med 3kg-vikter. Jag är svag och liten haha. (158 cm och väger 52 kg). Jag kör 5 olika övningar och det tar ca 10-15 min. Men det gjorde jättemycket för mina armar. Plus att jag körde plankan ggr 3 ca 5 dagar i veckan och det gjorde mycket för magmusklerna. Så det "lilla" måste jag ta tag i och börja med iaf. Kolla in Runners hemsida och likaså hälsa och fitness och sök på hantelprogram eller träning med hantlar så hittar du nog massa inspiration som passar dej om du vill börja träna dina armar .

• Miss JH

Och jag tror att det sista man tänker på på den stora dagen är ens vikt . Jag tror att man kommer känna sej fantastiskt fin, vacker och speciell i vilket fall

• Miss JH

Nä jag vill inte gå ner mer i vikt. Den är jag nöjd med. Men mer vältränad som du säger, vill jag bli. Om man inte tränar slappar kroppen till sej lätt även om man är smal. Så jag är bara ute efter att få tillbaka mina muskler haha. Jo jag håller med dej, om man kan få vara i sin livs form på bröllopet så kommer man naturligtvis känna sej extra fin. Och det vill man ju . Nä så fort minusgraderna och blåsten försvunnit ska jag banne mej börja powerwalka igen och så småningom ta tag i löpningen försiktigt igen.

• Miss JH

Förresten, vi ska inte sova på hotell på bröllopsnatten. Vi kommer sova i en av våra 3 stugor på tomten. MEN jag skulle vilja bädda fint för mej och sambon. Överraska honom med fina lakan mm. Har ni några tips på hur man skulle kunna bädda romantiskt? Och var man hittar fina sängkläder?

• Miss JH

Ååååå tack bästa du för tips och länkar!!! Funderar med på Rosenblad. Champagneglas och champagne kanske... Misstänker att festen håller på in på småtimmarna, så vet inte hur sugen man är på champagne då . Vi får väl skåla i läsk annars när vi kryper ner haha. Örngotten ska jag absolut kika på. Och ja, massa tända ljus förstås. Vi försöker också äta varierat och mycket grönsaker. Vi har 2 flickor som är mjölkproteinallergiska och ena tjejen är även sojaproteinallergisk. Så vi lagar alltid allt från grunden här med för att undvika att de får i sej nåt de inte ska. Så maten kan vi nog inte heller ändra på. Jag liksom du måste skärpa mej med sockret haha. Jag tryckte precis i mej Marabou jordgubb, bara för att det var över sen helgen. Sådär bra va ?

• Miss JH

Åh Erika, har du ingen bild på klänningen? Vilken tur att du prövade igen så du hittade rätt! Rita: Var hittar man Mr & Mrs-kuddar och de där KÄR LEK? Vill kolla in alla alternativ

• Miss JH

Åh jag kommer fortfarande inte in i ditt galleri Erika . Typiskt. Jag som var så nyfiken. Rita: Jag har googlat runt men kan inte hitta såna kuddar. Så hojta gärna OM du gör det . Jag har varit inne på att göra egna takblommor eller köpa lanternor eller liknande för att utsmycka taket med i tältet. Det är rätt mycket jobb med att göra såna själv då jag inte är världens bästa på att pyssla. Men var jag än letat så har laternor och liknande varit snordyrt. Men så hittade jag äntligen en sida som tog 85 kr/8 st. Och de fanns i alla 3 färger som vi har i vårt färgtema. Blev så lycklig

• Miss JH

Jag kan inte heller lägga upp bilder i forumet Erika, men i mitt galleri går bra. Tror jag? Ni kommer åt mina bilder där väl? Kolla för varje bild du lägger in så det står att det är öppet för alla, eller inloggade medlemmar eller vad du nu väljer. Visst var det fint Rita?? Jag blev helt förälskad. Min tärna ska skicka efter det till mej så det blir en överraskning för sambon som sagt. Mysigt med doftljus. Var har du köpt dem?

• Miss JH

Mäh! Det är ju superstörigt Erika. Hoppas du får rätt på det. Du lägger de i rätt mapp också? För man kan ju välja mellan några stycken. Hoppas du får svar från moderatorn snart. Ja Linda, är man hemma och sjukskriven hinner man surfa runt på nätet och skriva lite . Hoppas du har hunnit klart med alla dina omdömen så du får hålla kväll efter middag och nattning iaf.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!