• Miss JH

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Oj, nu rullar det ju på för fullt Linda. Härligt ! När åker ni till NY och hur länge? Du kan inte ana hur avundsjuk jag är på er! Måste skicka bud med dej så du kan köpa storpack twizzlers till mej när ni ska dit. Längtar mej galen efter detta ljuvliga godis. De har minförpackningar för 20:- på candyplock. Men de tar ju slut på 2 minuter . Svårt det där hur man ska klä barnen. Lilla tjejen var lätt för vår del då hon älskar allt som är prinsessigt. Stora tjejen var svårare, men hon fick välja själv. Till vår stora förvåning ville hon faktiskt ha en riktig prinsessklänning hon med. Sonen har jag inte heller riktigt bestämt ännu, men tror han ska ha liknande sambons kläder. Iaf samma färgställning.

• Miss JH

Jo men visst har de det. Har du missat det ??? Killen som jobbar där trodde nog jag var galen första gången jag hittade dem. Hojtade högljutt till min sambo "kolla kolla kolla" och sen slet jag upp paketet i affären medan jag betalade och stoppade en i munnen och var tvungen att säga MMMMMM högt och tydligt för det var så gott . Sambon undrade om det verkligen kunde vara så gott så man var tvungen att låta så mycket i affären haha. Han gillade dem men han är ju inte lika frälst som jag! Och jaaaaa Linda, äkta Mac n cheese! Vill ha vill ha vill ha. Och gå och äta på TGI Friday och Ruby Tuesday. Som sagt, jag är bara sååååå avundsjuk på dej. Lova att äta upp dej några kg från mej med så jag får njuta genom dej hahaha.

• Miss JH

Här väntas också kalas imorgon. Lilltjejen fyller 5 år. Så det blir upp tidigt om vi ska kunna sjunga för henne medan hon sover. Hon är så morgonpigg. Sen ska hon på en kompis kalas på andys Lekland. Sen hem och fira sitt eget kalas med släkten. Så jag bör nog också sova nu . Trist med massa vab. Hoppas våren kommer snart så alla virus och bakterier försvinner. Sov gott och kalasa lugnt imorgon

• Miss JH

Jag har lagt upp bilder på äldsta tjejen i sin näbbklänning i mitt galleri om nån vill se hur flickornas klänningar ser ut i verkligheten. De hamnade dock på sne . Kan ju inte ladda upp bilder i forumet och nu hamnar de i galleriet på sne. Sorry. Känner mej som världens tekniknörd fast jag egentligen inte är det

• Miss JH

Hahaha, jaaaaa jag vet. Vi är sjukt lika . Vendela blir så trött ibland för folk kommer fram till henne var som och frågar om hon har en mamma som heter Jonna . Åh mamma alla vet ju vem jag är bara för vi är så lika, säger hon. Hihi. Ja man vill ju verkligen ha kläder till barnen som ska se bra ut på dem, vara dem liksom. Vendela är egentligen också en riktig pojkflicka, om man nu får säga så . Men det gick bra med klänning på henne, men å andra sidan är hon väldigt nätt och så.

• Miss JH

Tack Linda . Nä jag vet, har känt lite så med Vendela innan också. Men eftersom hon blir 11 i år så får hon göra valet själv. Tekla däremot, lillsyrran, är ju som er stora tjej. Allt ska va prinsessigt och klänning om hon själv får välja. Så hon är ju eld och lågor över att ha fått en riktig "prinsessklänning" . Jag sitter och filurar lite på festhäftena. Vad ska era innehålla? Jag funderar på lite kul info om oss, livslinjen, lite info om gästerna och allsånger. Plus en sida med tack till alla som hjälper till på ett sätt eller annat.

• Miss JH

Jag oroar mej också lite för vikten Rita. Jag har tränat som tusan förra hösten. Men sen har jag blivit sjuk och klarar inte av att träna för tillfället med min smärta. Det värsta är att jag inte får nån hjälp av vården utan bara blir runtslussad och ingen vill ta ansvar eller ge mej en tid så jag får hjälp. Hela situationen är så sjukt bisarr . Hoppas på att må bra snart så jag kan börja träna igen. Jag skulle ju vara i min livs form till bröllopet . Plus att jag har anmält mej till Göteborgsvarvet som skulle bli min premiär när det gäller halvmara. Jaja, än är det inte för sent .

• Miss JH

Härligt Linda. Kan du fråga om jag och din sambo kan ses nånstans halvvägs så kan vi kämpa oss igenom sista halvan ihop ?? Ska du hänga med honom upp med? Min sambo ska också springa så vi hade tänkt sova i Göteborg på natten. Så drygt att man inte får hjälp av vården. Så ska det inte behöva vara tycker jag! Jag har haft problem med en njure sen i september men ingen vill ta sej an det. 3 av mina värden är superkass också så jag bara sover och sover. Jaja, vad är en bal på slottet . Vi kanske skulle starta en promenadgrupp så vi hinner komma i form lite lite inför bröllopet . Å andra sidan så spelar det ingen roll om vi har några kg för mycket, att äta gott är gott PLUS att en brud är det vackraste som finns oavsett storlek tycker jag

• Miss JH

Wow Rita, 23 kg!!! Det är ju grymt ju! Tycker också du är smal och fin som du är, men som Linda sa, det hjälper ju inte om man inte känner sej så själv. Jag gick ner 10 kg på 3 månader i höstas genom träning och rätt kosthållning. Har nog aldrig varit så fit som då. Har "bara" gått upp ca 2 kg sen dess. Men det som stör mej mest är att kroppen inte är lika tränad längre. Jag vill ha tillbaka mina muskler

• Miss JH

Jag tycker också träning är jätteroligt. Men precis som för dej Rita så ställer smärtan till det. Blir helt slagen av att ha ont 24 timmar om dygnet och att aldrig vara pigg, och blir helt omotiverad till att komma ut. Hoppas att våren och värmen kommer snart så det lockar till att komma ut smårundor iaf. Allt är bättre än inget. Min bov är också socker, älskar godis och sånt onyttigt. Men jag ska också skärpa till mej. Jag ska även börja köra mitt hantelprogram igen för att få vältränade armar. Jag har ju en axelbandslös klänning och då skulle det se trevligt ut med lite fina armar . Om du skippar socker och tränar 4 ggr i veckan fram till bröllopet kommer du absolut vara fit! Det gör jättemycket.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!