Ingen vett och etikett öht! Tappade hakan i golvet
Måste bara skriva av mig lite.
Vi gifter oss på lördag och ska hålla till på en gård där det inte finns nån affär eller liknande i närheten.
Fick igår ett sms av m2b's bestmans fru:
"Tjoho Jag undrar om det kommer bjujdas på vickning och i så fall vad?"
(Ursäkta men vad är det för fråga?)
Jag svarar: Ja, det kommer det men det är ju inget kul att avslöja vad det blir nu ju.
Hon: Tänkte mest på att det kanske är nåt man inte gillar (främst Johan är hyfsat kräsen) och i så fall vill ta med något för att slippa somna hungrig.
Jag: Oroa dig inte. Tycker man inte om det som bjuds finns det chips.
(Var så förbannad att venen i pannan var på väg att explodera)
Hon: Jo men ships är inte mat. Förstår inte varför det är så hemligt. Får handla med mig något ändå då för säkerhets skull även om det känns hemskt onödigt bara för att maten ska vara hemlig.
Alltså jag smäller av!!!! Hur oförskämd får man bli!!! Min sambo smsade sin bestman och undrade om han är kräsen (vilket han tyckte lät konsigt från början) eftersom hans fru smsat mig och frågat om maten, han svarar "nope, visste inte ens att hon hört av sig, jag är inte hemma". Han sa att jag inte skulle svara nåt mer på hennes sms och att han skulle ta ett snack när han kom hem.
Men allvarligt. Jag har lust att be henne dra åt skogen. Hon är en sån där gränslös människa som jag försökt tycka om men det går bara inte och efter det här så var den sista bron bränd.
Jag förstår inte hur totalt befriad från vett och etikett man kan vara. Sanslöst.