• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Csve

Och så här ser våra inbjudningskort ut. Endast festprogram och vigselprogram kommer vara hemmagjort.

• LinaNordstrom
    Milli skrev 2013-09-06 18:02:29 följande:
    Hämtade hem mina skor idag. De var jättefina men de kändes så trånga och mina fötter såg väldigt breda ut i dom. Vet inte om dom blir bredare om jag beställer hem en storlek större eller om de är ungefär samma. Kanske lika bra att köpa skor från en affär så man får prova dom ändå.. Åh vad jag önskade att dom satt perfekt.. :)
    Csve skrev 2013-09-06 19:09:15 följande:
    Här är våra enkla men funtionella STDkort. Magnet!

Åh va tjusiga!
  • Milli

Varför citera du mig lina? Glömde du skriva svaret kanske? ;)

• Milli
    Nu är jag nyfiken på hur era kyrkor som ni ska gifta er i ser ut??

Så här ser iaf våran ut:

• LinaNordstrom
    Milli skrev 2013-09-06 21:37:49 följande:
    Varför citera du mig lina? Glömde du skriva svaret kanske? ;)
    Va vars? Denna sida krånglar ibland för mig
  • LinaNordstrom
    LinaNordstrom skrev 2013-09-07 09:55:09 följande:
    Va vars? Denna sida krånglar ibland för mig
    Nämen nuu ser jag, jo jag skulle ju kommentera dina skor Att jag jag tror att dom kanske inte blir så mkt bredare men då kanske dom istället blir för långa. 
  • Milli
    LinaNordstrom skrev 2013-09-07 09:57:33 följande:
    Nämen nuu ser jag, jo jag skulle ju kommentera dina skor Att jag jag tror att dom kanske inte blir så mkt bredare men då kanske dom istället blir för långa. 
    Hehe okej. Ja jag tänkte att de nästan blir så.. Får skicka tillbaks dom. Hade du någon returfraktsedel i din låda? De står att man ska fylla i den och lägga i lådan. men jag har inget man kan fylla i. Men en sån klisterlapp som jag antar att man sätter på paketet när man skickar tillbaks..
    Ska på stan med barnen och en kompis idag så tänkte jag skulle gå inom skoaffärer och prova där.. Hoppas jag hittar några snygga och bra =) 
  • Milli
    Svartsocka skrev 2013-09-06 22:26:46 följande:
    Vi väljer just nu mellan två (ska även kolla två till) Två helt olika kyrkor! 

Den understa kyrkan var ju superfin =) Men de är ju såklart erat val vilket ni väljer ;)
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet