Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
I vilken stad bor du ?:) Minns nu att en butik som jag praktiserade i under min utbildning konserverade brudbuketter :) det var i Stockholm :)
Hej hej igen sara! Jag är verkligen inte bra på det här med blommor, gillar gerbera idéen chicita berättade om dock (tack :)) men finns det några andra fina vita blommor, helst lite större, också som skulle se fint ut i en flaska på borden? (har hjärnsläpp;)) Är sugen på att blanda lite olika blommor i våra flaskor. Tack för hjälpen!
Juni 2015 så inte än på ett tag men jag gillar att vara ute i god tid :D
Cammyr: Då har du gott om tid att fundera :) Vill du nåt lite större så har du anastaciakryss , gerbera och pion :)
Tack så jättemycket :)
Hej.
Jag kan väldigt lite om blommor :) Finns det någon som kanske har tips på blommor som passar under Augusti månad (tidigt på månaden). Jag är ute efter blommor med lite lantlig eller vintage stil. Gärna i vitt eller pastel liknande färger. Och igentligen, vilka blommor finns under Augusti månad över lag?
TACK! :)
Hej.
Jag kan väldigt lite om blommor :) Finns det någon som kanske har tips på blommor som passar under Augusti månad (tidigt på månaden). Jag är ute efter blommor med lite lantlig eller vintage stil. Gärna i vitt eller pastel liknande färger. Och igentligen, vilka blommor finns under Augusti månad över lag?
TACK! :)
Tack snälla passionsblomman :) jättesnällt av dig :)
ååh Astilbe! Är helt såld på de idéen! Du är helt underbar passionsblomman! Tack!!!