Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Hej! Vi har ett bröllope den 3e augusti och jag har lite problem med att välja min brudbukett.
I lokalen kommer vi att ha
vita liljor
ljuslila rosor
ljusaprikos rosor
brudslöja+grönt
Brudgummen kommer att ha en vinröd kravatt och näsduk och en vit kalla som knappblomma. Jag hade tänkt att min brudbukett ska skilja sig från blommorna i lokalen men ändå matcha dem. Dessutom vill jag gärna ha något vinrött i min bukett så att jag kan matcha min man. Jag har tyvärr inte så bra koll på blommor och behöver all hjälp jag kan få. Har du några förslag? Tar tacksamt emot alla tips!
Sara1991 skrev 2013-07-09 15:28:15 följande: 20140222 skrev 2013-07-09 15:04:11 följande: När man fått din brudbukett. Hur kan man bevara den sen? Jag vill gärna kunna bevara min och ha som minne sen. Hej :) Har aldrig sysslat med konservering av brudbuketter så är inte helt hundra på hur de går till . Delvis så går det ju att torka men alla blommor klarar tyvärr inte de , bland annat rosor går att torka . Vet att det finns ett annat sätt att konservera blommor på men är tyvärr inte helt säker på hur de går till . Hör med butiken där du köpte buketten om dem kan konservera den och om de går att göra med de blommorna du har valt :)Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen! :)
de var så lite så :)