Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jo då, kändes rätt bra men funderar fortfarande på vad jag ska ha som smått i buketten. Tänkte brudslöja och något kanske som går i brunt. Men vet inte vad det skulle kunna vara.
Koyal: bra :) Nån blomma finns tyvärr inte i brunt . De man kan ta i sådanafall är hupericum , den finns i brunrött:) De man annars kan göra om de är viktigt att få med färgen är ju att jobba med konstgjord material . Som nålar, brocher, platsblommor, knappar osv :)
Nålar lät ju som en bra ide, då kanske den bruna färgen inte blir så markant utan liksom med som stänk Får nog googla fler bilder på olika buketter och rosor, haha finns ju för många att välja mellan och sedan färger.
Något som liknar dessa, fast lite mindre, vill jag har den 31 augusti...inte viktigt att det är exakt dessa blommor, mer färgerna och stilen på buketterna. Tror du det blir jättedyrt?
Varför får jag helt plötsligt inte in bilder.....
Men bilderna finns i mitt bildgalleri...
Om man ska ta blommor från egen rabatt, när ska man plocka dem? Och om man ska köpa i butik för att binda egen bukett, hur långt innan ska man köpa dem?