• Sara1991

Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)

Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)

• Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
  • MandyH

Hej!

Jag ska gifta mig nästa år men har redan hittat min drööömbukett! :)

Jag undrar om du kan se vilka blommor det är samt kanske veta på ett ungefär
    hur mycket den skulle kosta? Kommer även ha 3 st brudtärnebuketter.
  • Sara1991
    MandyH skrev 2013-06-23 14:41:01 följande:
    Hej!

vilken månad gifter du dig ?:)
  • MandyH
    Sara1991 skrev 2013-06-23 14:47:31 följande:
    vilken månad gifter du dig ?:)
    Jag gifter mig i börjam av augusti. :)
  • Sara1991
    Lindlund skrev 2013-06-23 14:40:28 följande:
    Då får jag ta och tänkta om angående buketten! Men vilken himla tur att jag hittade din tråd och frågade annars hade jag stått där så mycket senare.
    Vad skulle du rekommendera för färger och blommor till creamfärgade rosor och denna mantel? Klänningen är vit med svarta inslag.

Kul att jag kunde vara till hjälp trots den dåliga nyheten :)

Eftersom manteln har en väldigt klar färg och att du sedan har färgade detaljer på klänning så kommer de ta ganska mkt fokus. Så jag skulle välja att göra en väldigt enkel bukett i vitt. Väljer man någon färg så tror jag att de kan bli lite rörigt med alla olika färger och detaljer :) är de under vintern du gifter dig ?:)
  • Lindlund

Manteln kommer jag ha på mig enbart ute, men jag vill ju ändå att buketten ska passa ihop eftersom en del foton kommer tas ute. :)
    Ja det är i januari nästa år :)

• Sara1991
    MandyH skrev 2013-06-23 14:41:01 följande:
    Hej!

Buketten innehåller pioner , luktärt och 2 olika sorters lila rosor :)