Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Kan man ha en rund bukett med bara röda och rosa rosor? Eller skär det sig?
Gifter mig 2/8 och vad jag förstår så kan man inte få tag i pioner då så jag funderar på en stor vit hortensia istället, så frågan är om de går att få tag i då?
ska gifta mig i slutet på juli nästa år och undrar om blommorna i den här buketten är i säsong då och vad den på ett ungefär skulle kosta i bor ganska mitt i sverige utefter kusten om det spelar någon roll.
FridaoJohan : Hej :) buketten består av rosor , liljor, plomosus och ruscus och dessa är i säsong året om :) som Jag sagt tidigare så varierar priserna väldigt mycket från butik till butik . Mycket beroende på fraktkostnader , hyra ,löner osv så de är väldigt svårt att uppskatta . Men om jag räknar på Vad vi i min butik skulle ta så skulle Jag säga mellan 1500-1700 beroende på dagspriser och storlek :) men hör gärna med en lokal florist för en mer exakt prisbild :)
Om jag tänker binda buketten själv, vad är för och nackdelar med att köpa rosorna på tex ica eller hos en florist?
Om jag tänker binda buketten själv, vad är för och nackdelar med att köpa rosorna på tex ica eller hos en florist?
En mindre bukett med lejongap, malvor, alströmeria och rosor.. Ungefär vad kommer den att kosta? Om man räknar i dagspris. :)