caroline2013 skrev 2013-05-12 16:35:51 följande:
Jag har inte riktigt tid till att gå tillbaka. Det är väldigt mycket just nu, å tro mig, bruden kommer inte att ta till sig kritik. Inte alla hästar hemma där. Hon sa vid ett tillfälle att hon inte borde gått till sin syrra igår, för syrran har pollenallergi och nu hade frisörskan också blivit smittad.. Hmm. Sen vet jag inte., jag får anpassa frisyren efter det hår jag har. Jag vill inte ha löshår. Det är in, ie min grej:/
Haha
Smittad av pollenallergi! Ja, du fick iallafall underhållning. Jag får känslan av att hon helt enkelt inte förstår bättre och inser nog inte hur du känner av att ta bort så mycket av ditt hår.
Om jag vore du skulle jag nog fokusera på lösningen. Hur ska du nu göra det bästa av din situvation, för det går ju inte "backa bandet".
Ut och googla bilder på brudfrisyrer!
(Själv sa jag tydligt till min frisör att jag INTE vill ha rött hår då min blivade har det naturligt. Nu sitter jag här med rött hår och det ser ut som om vi är syskon. Min lösning är att gå och färga det mörkt, även om jag i januari började ljusa upp det inför bröllopet...)