Sandra380 skrev 2013-06-14 10:46:40 följande:
Jag hittade just denna på ebay men upptäkte igår kväll att det är ett av de mer oseriösa företagen som säljer den så jag fortsätter mitt letande. Ebay kan ju vara riktigt osäkert men alla smycken jag köpt därifrån har varit äkta och stämt överens med objektsbeskrivningarna hittills :) Annars så ber jag väl en juvelerare att göra något liknande här hemma bara :)
Vad bra att de kan fixa ringarna åt dig :)
Vad bra att du upptäckte det innan du beställde! Har sett flera här på BT som har köpt ringar från 77diamonds och bluenile, har varit inne på båda och kollat och har för mig att du kan hitta liknande där faktiskt! Är kanske säkrare än ebay.. Fast du verkade ju iof ha koll och har handlat smycken där förut så :)
Idag har jag faktiskt köpt mina ringar :D Men det tar 4-6 veckor för dem att göra dem så får väl inte hem ringarna förrän i augusti.. Diamanten får jag köpa på juli-lönen! Men en jättegulllig grej hände i fredags när jag och min sambo var hos hans mamma. Vi pratade om ringarna och att guldsmeden här skulle hjälpa oss för 2000kr. Då tar hon fram gamla trasiga guldsmycken som hon har samlat i en påse och ger till oss så vi kan lämna det till guldsmeden och det kommer täcka betalningen till henne! Tyckte det var jättefint gjort av min sambos mamma :)