pinkflesh skrev 2013-07-14 11:45:47 följande:
Hej! Vad kul med en till Värmlandsbrud i tråden
Vi hoppas att våra ringar ska bli klara och anlända till den 16 augusti så vi med kan förlova oss ett år innan bröllopsdagen! Kul att höra att man inte är ensam om att tänka så
Fast vi har berättat redan för våra närmsta vänner och familj, det är väl mer facebook som får sig en överraskning om förlovningen, haha!
Tyvärr kan jag inte tipsa om någon catering då jag själv inte har anlitat någon eller ska ha det till vårt bröllop. Men det kommer förhoppningsvis fram tips här så småningom från andra brudar!
Haha! Samma här, hade lite för svårt att hålla tyst om det :D Min lillebror var däremot bättre på att hålla saker hemligt då han och hans sambo förlovade sig förra veckan. :P Men det blir nog inget bröllop där än dock :)
Sofie R skrev 2013-07-14 10:55:06 följande:
Vart köper/provar ni klänningar? Jag är ganska inne på att köpa en klänning av har sett på tradera. Men det känns som man får betydligt mer kött på benen om man åtminstone provar klänningar på något ställe så man får lite mer känsla för vilken modell man trivs i. Några tips?
Jag ska till Bröllopspalatset, helt klart. Ska vara bland de största i hela Sverige, och min syster tyckte det var väldigt bra service där när hon köpte nu i våras :)