september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Så kom inte bilden på skorna med. Här är iaf bilden på skorna :)
Så kom inte bilden på skorna med. Här är iaf bilden på skorna :)
Sitter som på nålar, flera stycken som redan har osa:t på inbjudan, vissa självklara men ändå roligt. Vi har beställt vigsel ringarna nu så vi kan bocka av det. Förstår inte hur smala mina fingrar har blivit på ett år dock, min förlovningsring sitter löst så vigselringen får agera broms. Är inte så lätt att justera titan ringar tyvärr.
Vi väntar nu på att kyrkan ska höra av sig så att vi vet vem som ska viga oss och så att man kan få lite mer info. Har man aldrig gift sig innan så vet man ju inte och ett samtal med prästen skulle nog kunna lugna mig lite...
Sitter som på nålar, flera stycken som redan har osa:t på inbjudan, vissa självklara men ändå roligt.
Åh vad roligt! Vi har också fått in ett par OSA, några självklara - andra inte, och det gör ju en så glad. Helt underbart att så många vill komma och fira vår dag med oss. :) När har ni satt sista OSA?
Vi väntar nu på att kyrkan ska höra av sig så att vi vet vem som ska viga oss och så att man kan få lite mer info. Har man aldrig gift sig innan så vet man ju inte och ett samtal med prästen skulle nog kunna lugna mig lite...
Tack för alla snälla kommentarer. Det blir denna klänning med de lila skorna till. Sa till sambon att jag antagligen kommer ta dessa lila skor till och han tyckte det var helt fel. Men av alla jag frågat så är han den enda som tycker så. Så jag kör på det!
Idag är det 4 månader kvar till den stora dagen! Hoppas denna tid går fort..
Tack för alla snälla kommentarer. Det blir denna klänning med de lila skorna till. Sa till sambon att jag antagligen kommer ta dessa lila skor till och han tyckte det var helt fel. Men av alla jag frågat så är han den enda som tycker så. Så jag kör på det!
Idag är det 4 månader kvar till den stora dagen! Hoppas denna tid går fort..