september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Jag blir så glad! Bokade pensionat för hunden nu under bröllops helgen betala bara 500:- för att ha honom där fredag-söndag hade räknat med det dubbla. Det känns så skönt för vi har världens godaste rottis men det är tyvärr inte alla som tar emot den rasen pga att dem anses som kamphundar. Vilket är så löjligt, men nu är det löst och jag kan checka av en till punkt från listan.
Jag blir så glad! Bokade pensionat för hunden nu under bröllops helgen betala bara 500:- för att ha honom där fredag-söndag hade räknat med det dubbla. Det känns så skönt för vi har världens godaste rottis men det är tyvärr inte alla som tar emot den rasen pga att dem anses som kamphundar. Vilket är så löjligt, men nu är det löst och jag kan checka av en till punkt från listan.
September2014, vi kommer ha vår hund på Lindas hundpensionat/Dagis i Häljarp, hon öppnade nu i våras så allt är tip top verkligen. Det är ju inte så jätte långt för er om ni inte hittar något annat.
Jag känner snarare tvärtom att det är lite tråkigt att jag kommer ha kvar mitt efternamn och min blivande tar mitt. Men han har Danmarks vanligaste efternamn oc jag tror inte min sons far går med på att sonen ska byta till min nyas efternamn. Är dessutom väldigt fäst vid mitt, är släkt med alla som heter det så det är lite speciellt.
Idag fick vi äntligen (!) papper från kyrkan om vilken präst och musiker vi skall ha, känns som om man kan slappna av lite angående det nu. Tycker att dem har tagit väldigt lång tid på sig med det där men det är återigen mitt kontrollbehov som vill veta och fixa allt så tidigt som möjligt.
Just det, beställde även skor ifrån brandos igår, jag hoppas dem passar för dessa hade bara en klack på 4 cm (enligt recensionerna) och även om dem var lite spetsiga så tyckte jag om dem. Hoppas på att dem kommer snart :)
Att dem var på rea gör ju inte saken sämre
Just det, beställde även skor ifrån brandos igår, jag hoppas dem passar för dessa hade bara en klack på 4 cm (enligt recensionerna) och även om dem var lite spetsiga så tyckte jag om dem. Hoppas på att dem kommer snart :)
Att dem var på rea gör ju inte saken sämre
Detta är förresten vår låt vi vill dansa till, ska be vår ena tärna att korrigera dansen då det inte direkt är någon vals låt.
www.happyhair.se/harvard/accessoarer-uppsattning/vackert-brudsmycke
detta smycke tyckte jag var snyggt
www.dressfirst.se/Harsmycken-c42/
en annan sida med masa hårsmycken.
Jag letar efter dem där skoklistermärkena i strass som det står "I DO" på har sett dem överallt innan och nu hittar jag dem inte. Någon av er som vet vart jag kan finna dem?
Vi fick Birgitta Sjöstedt som präst och Britta Johansson som musiker. Några du känner till?
Hämtade precis ut skorna! Dem passar jätte bra och är lätta att gå i men stor minus är att kartongen var helt krossad och det fattades en liten sten på ena skon. Det syns inte men man skulle inte vilja betala för det i butik.
Det funkade nu med paper seeds bara det att jag ska nog blanda i fröna i pappersmassan innan jag plattar ut det. Blir ett härligt projekt efter middagen.
Ett tips till er som letar hårsmycken m.m. kolla på etsy. Finns hur mycket som helst där. Jag beställde en brudväska där och är supernöjd. www.etsy.com :)