september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Jag väntar fortfarande otåligt på hindersprövningen, börjar bli en smula orolig för att den ska ha kommit bort i posten. :(
Vi fick Birgitta Sjöstedt som präst och Britta Johansson som musiker. Några du känner till?
Anettem, när skickade ni in den? Har hört så olika om hur lång tid det tar och nu börjar ju snart semestertiderna. Samt att det har varit en hel del röda dagar och kläm dagar. Mina seeds verkar bli bra, håller på och torka solen skiner ju inte så det tar lite längre tid inomhus. Men får nog göra minst en sats till. Det svåraste är att få tag på fröer denna tiden på året :/ Har redan varit och länsat på netto. Ska lägga upp bild när jag kommer hem från jobb, om jag hinner vill säga :/
Anettem, när skickade ni in den? Har hört så olika om hur lång tid det tar och nu börjar ju snart semestertiderna. Samt att det har varit en hel del röda dagar och kläm dagar. Mina seeds verkar bli bra, håller på och torka solen skiner ju inte så det tar lite längre tid inomhus. Men får nog göra minst en sats till. Det svåraste är att få tag på fröer denna tiden på året :/ Har redan varit och länsat på netto. Ska lägga upp bild när jag kommer hem från jobb, om jag hinner vill säga :/
Hej! Jag hoppar in här, jag och min blivande man gifter oss i början av september, den 6e för att vara exakt :) Har kommit skapligt långt i planeringen, håller på med dekorationer nu och blommor, försöker komma billigare undan genom att göra en del själv :)
Annettem, Du får det nog i kommande vecka. Har kuvert lite röda dagar och sånt.
Ni Vi, vad roligt! Välkommen och grattis! Vart ska nygifta er?
Vi ska gifta oss i en liten stad söder om sthlm, trosa heter det! : vi bor inte i sverige just nu, men vi ville gifta oss i hemstaden så därför blir det ett svenskt bröllop. Lite klurigt bara att sköta all planering så långt borta! men det ska nog gå bra ändå!
Det funkar med mina paper seeds, även om det inte går att stansa ut så blir det fint med rivet. Det kommer ju vara snyggt förpackat iaf :)
Försöker bestämma mig för det där med ringkudde...vet inte om jag tycker det är fint lr ej. Gubben tycker om det...hmmm....tror jag får låta min son bestämma, han ska ju bära på dem
Försöker bestämma mig för det där med ringkudde...vet inte om jag tycker det är fint lr ej. Gubben tycker om det...hmmm....tror jag får låta min son bestämma, han ska ju bära på dem