Maries31 skrev 2013-09-22 19:55:02 följande:
Skulle vara jätteglad om ni ville hjälpa mig :) Om du har beställt din klänning från Dino bridals.... Blev du nöjd? Motsvarade den färdiga klänningen bilden på hemsidan? Skulle du beställa därifrån igen? Visa gärna bilder!
Jag beställde min klänning på Dino i våras och jag skulle absolut handla där igen, alltså väldigt nöjd :)
Klänningen jag beställde var inte någon av de som de har på sidan utan jag mailade bilder på en klänning jag hittat (med vissa ändringar) till några tillverkare i Kina och frågade om de kunde göra den och till vilket pris. Jag fick snabbt svar av Dino att de kunde göra den, att det skulle ta 2 veckor och de var även billigast av de jag fick svar från.
Från att jag betalade till att klänningen leverarades vid dörren tog det precis två veckor, jag hade räknat med att det skulle ta minst två veckor innan de skulle skicka den :)
Dessutom satt den perfekt, behövde inte justera något. Jag köpte till en underkjol men det var allt :)
Jag får inte upp någon bild här nu.. Det ligger någon bild i tråden om kinaklänningar på min klänning, annars kan du skicka din mailadress som meddelande så kan jag skicka bilder till dig på mailen :)