Här får du fråga precis vad du vill!
Tror vi alla har frågor som vi vill fråga men som kanske inte alla av oss vågar/vill/kan med att fråga. Men här inne är det helt ok! Förhoppningsvis har någon svaret på just din fråga!
Tror vi alla har frågor som vi vill fråga men som kanske inte alla av oss vågar/vill/kan med att fråga. Men här inne är det helt ok! Förhoppningsvis har någon svaret på just din fråga!
Jag har alltid undrat varför vegetariska alternativ ser ut som köttätandes alternativ. Tex så finns det korv på svamp samt biffar och ngt som skall lika kycklingfiler. ..bara jag som.när jag ser detta associerar det till riktigt kött? Jag skulle om jag va vegetarian må illa om jag fick äta det... någon som har bra svar på det?
vart är min bankdosa?
och varför ska så många kriga? varför finns det så mycket elände i världen? kan inte alla bara vara vänner?
Hur uttalar man kvarg? Som varg eller med tydligt g på slutet?
Tack! =) Det är så jag vill säga också, men har även fått höra kvarG eftersom det tydligen ska komma från tyskt ord kvark (osäker på stavning där). Men då fortsätter jag att säga kvarj om google tycker att det är rätt ;)