Här får du fråga precis vad du vill!
Tror vi alla har frågor som vi vill fråga men som kanske inte alla av oss vågar/vill/kan med att fråga. Men här inne är det helt ok! Förhoppningsvis har någon svaret på just din fråga!
Tror vi alla har frågor som vi vill fråga men som kanske inte alla av oss vågar/vill/kan med att fråga. Men här inne är det helt ok! Förhoppningsvis har någon svaret på just din fråga!
Finns det några butiker som fortfarande säljer bikinis?
Jag åker till Spanien ikväll med jobbet och har insett att min bikiniunderdel har tänjt ut sig så mycket att jag får hålla fast den när jag hoppar i vattnet. Men jag hittar inga bikinis i butik, bara på Stadium och de var väldigt stora... Nån som har nått tips? Färg/form är inte superviktigt, mest att den sitter bra :)
lindex hade fortfarande på rean här i alla fall du måste nog leta vid reaställningarna :)
Plättis
Det låter som om i alla fall din ena chef er medveten om din situation, och så længe du har en dialog med henne kanske du kan førsøka. Hon (?) førstår sækert att du inte har råd att tacka nej, och kanske inte heller viljan.
Om du orkar køra oktober ut, testa med det! Det ær vad jag skulle gjort. MEN, komihåg att kænna efter också, så att det inte blir før mycket.
(Min sambo jobbar också natt och varannan vecka samt alla helger, så efter vart får man det att fungera... Det ær ju inte optimalt, men man får førsøka se framåt. Men det låter inte som om det ær ditt størsta problem ændå.)