TheD skrev 2014-04-07 19:23:24 följande:
Jag lääängtar efter att skaffa barn, även om själva produceringsprocessen är rolig :p, men så är det där med att helst ha ett jobb som man gå tillbaka till... Men jag känner mig så gammal. Sen mellanstadiet har jag sagt att jag ska gifta mig när jag är 23 och få mitt första barn när jag är 24, för så var det för min mamma. Men jag gifte mig när jag var 25 och blir 28 i sommar. Plus att mina två barn ska komma med 3 år mellan innan jag blir 30. Det är lite kört för att den planen ska lyckas, inte så lite heller.
:)
Jag har hela tiden sagt att jag ville ha första barnet när jag var 22, andra när jag var 24 och tredje när jag var 27. Ja, och gifta mig där i krokarna. Fick första barnet när jag var 19år och nu andra när jag var 26 (fyllde 27 två veckor senare) och något tredje barn blir det inte! Gifte mig visserligen när jag var 24, så det prickade jag in rätt bra :P
Varken med första eller nu med andra har jag haft jobb före eller efter, men det struntar jag då rent utav i! Vi har det bra ändå och jag tycker det är väldigt bra att kunna vara hemma så pass mkt med barnen. Ja, även maken tycker det, tur det :P Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det betyder inte att det inte kan bli bättre än man tänkte sig :)
Det är ju bara att kicka igång bebisverkstaden :D