FruForsmark skrev 2014-02-12 06:36:05 följande:
Hej Niriel, Tips om du gillar Bugaboo är att beställa från England eller Holland. Billigare plus att man kan be om att få rabatt. Jag och en väninna beställde från Holland och köpte maxicosy babybilbarnstol i samma veva med möjlighet att koppla på den på vagnen. Jag har en bugaboo donkey duo och vi tjänade nästan 6 tkr på att beställa den från Holland. Bugaboo är lite väl dyra i Sverige. Om du gillar det märket så kan jg säga att det är en jättebra vagn som är superskön att köra. Hjulen är snurrbara (kan stelställas också) så man kan navigera den väldigt lätt
Tack för tipset! Jag har hört från andra att det funkar bra att beställa från Holland, men det känns som om vi lutar mer och mer och mer åt Crescent Classic-hållet faktiskt. Men om det skulle bli aktuellt med en donkey någon gång i framtiden kan det ju helt klart vara värt att kika på! Och härligt med lilla dottern! Ser fram emot att få träffa vårt pyre i juni med..
Själv är man på väg in i vecka 25 nu, det sprattlas runt så man knappt kan sova!! Men det är väl bra antar jag, då vet man ju helt klart att det är något där åtminstone.