Hejsan!
Jag jobbar på Uppercut och vi ska i mars starta en kategori med bröllopsunderkläder. Jag själv gifte mig i augusti och då jag jobbar med underkläder så hade jag en fördel med att jag kan testa väldigt många olika BH:ar.
Vilken bh beror på klänning och effekt. Det finns strapless och klister bhar. Men nu skrev du att du har 85D i storlek och att du ville ha ett lyft. Och av alla våra BHar skulle jag varmt rekommendera Wonderbras Ultimate Strapless (
Du hittar den här). Den finns i både Nude och Vit med spets som passar till klänningen. Wonderba är den enda BHn som jag varmt skulle rekommendera alla kvinnor i alla olika storlekar.
+ Det som är positivt med den är att den har riktigt bra silikonband på insidan som gör att den håller sig uppe hela dagen så man slipper gå och dra i den konstant. Den ger också en fin push up och stöd då den har en bredare skena under kupan.
Vi har en film på hemsidan om du vill se mer om den. Men skulle man vilja ha ännu mer push så går det att köpa till inlägg. Jag hade själv denna till min klänning och jag var nöjd med det lyftet jag fick och jag kände mig säker hela dagen. BH är det minsta man vill tänka på då.
Ett annat plus är ju, som Maj12 skrev ovan, att det är 50 kr rabatt på den och att det är fri frakt
Grattis till bröllopet och lycka till!
Hoppas att mitt svar har hjälpt dig lite.
/Pernilla