Good old gold diamant
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Dem håller på att rea ut nu, de har sålt av så mycket så det börjar bli lite tomt där, jag har ju haft stenkoll på vad de haft inne och inte eftersom jag som sagt själv egentligen skulle ha köpt snart. Jag vet vilken sten jag skulle vilja ha nuu, men det blev inte så. Jag tror inte de tar in något nytt förrän deras pågående rea är slut så under mars lär det väl komma in nytt antar jag.
Har du någon länk till vad för typ av ring du tänkt dig med stenen? Skulle vara skoj att se :)
Aha okej jag fattar :) självklart har jag bild! Fattar bara i inte hur jag lägger upp bilder??
Länst nere under rutan du skriver i står det: " ladda upp en bild " :)
Åh va spännande detta är!! När planerar du bröllop? Vi tänkte ha det ganska litet ( därför lägger jag fokus på ringen :)) Ca 25 gäster typ.
Aha.. Smarta jag!! Här är den provade idag. Ringarna sitter fint ihop alltså inget glapp. Men på diamantringen kommer vara lika bred sim förlovningen! Vill ha det ganska basic :)
Jag och min sambo kommer inte gifta oss än på ett tag vi bara vet att vi ska det så att säga :) Det är massa praktiska saker som måste ordnas först för oss båda så det är därför vi bestämt oss för att vänta. Jag vill också som du, ha det väldigt litet, typ ännu mindre. Det är så jag alltid velat ha det, bara familjen och några vänner och det är allt :) Skulle bli ihjälstressad av ett stort bröllop så istället för att lägga pengar på det har vi bestämt oss på att lägga pengarna på resa och ring istället, jag vill ha en rätt stor sten, jag kommer bara äga en så pass fin ring en gång i livet så why not :) Drygt att spara bara.
När ska ni gifta er? :)
Haha jag är inte så smart själv. Kom inte ihåg hur man gjorde först. Såg att din bild inte kom med så byt webläsare och testa om det funkar :)
Jag funderar att fatta min kommande avc i någon av dessa:
(denna fast i rose gold)
eller denna (fast jag är rädd för att den blir för mycket även om jag har den som högerhandsring?)
Ah nu ser jag bilden!
Jag tror det kommer bli jättefint Tina!
gubben fick hjälpa mig och förmoiska bild o all t=)
Åhh du tänkte halo! Jättefin! verkligen! du kommer bli skitsnygg i den! tänker du 1 ct?
hur mkt blir det totalt?